اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشات بدست رسیده، اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می گردد.

اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می گردد

سعید اوحدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی در تاریخ 21 تا 25 می 2022 برابر با 31 اردیبهشت تا 4 خرداد 1401 در بخارا ازبکستان اطلاع داد.

سعید اوحدی با اعلام این خبر درباره هدف برگزاری این رویداد اعلام کرد: براساس گزارش منطقه آسیا-اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی این رویداد به وسیله اتحادیه هنرمندان ازبکستان در بخشهای مختلف نمایشگاه، مسابقه صنایع دستی، شو مد، رویدادهای فرهنگی آموزشی و کنفرانس علمی عملی به منظور چشم اندازی برای توسعه طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می گردد.

او با اشاره به دوازده موضوع مسابقه اضافه کرد: برترین ارگان طلاسازی، برترین ارگان جواهرسازی، برترین طلاساز، برترین جواهرساز، برترین استاد طلاسازی، برترین استاد جواهرسازی، وارث سلسله / خاندان باستانی در طلاسازی، وارث سلسله / خاندان باستانی در جواهرسازی، طلاساز احیاگر روش ها و سنن باستانی، جواهرساز احیاگر روش ها و سنن باستانی، جوانترین طلاساز ماهر و جوانترین جواهرساز ماهر عناوین این رویداد هستند.

اوحدی با بیان اینکه منتخبان به وسیله هیئت داوران بین المللی انتخاب می شوند، گفت: هنرمندان و علاقمندان مایل به شرکت در این رویداد می توانند تقاضای خود را نهایتا تا 14 مارس 2022 برابر با 23 اسفند 1400 در وبسایت این رویداد به آدرس http://www.zarfestival.uz ثبت نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه متذکر شد که تمامی هزینه های هنرمندان منتخب از جمله پرواز، هتل، غذا و حمل و نقل محلی به وسیله برگزار نمایندگان رویداد پرداخت می گردد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با برگزارنمایندگان رویداد اتحادیه هنرمند ازبکستان به وسیله ایمیل [email protected] تماس بگیرند.

منبع: همگردی

به "اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین فستیوال بین المللی طلا و جواهرسازی سنتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید