ایمن ترین مقاصد سفر خانوادگی 2022 معرفی شدند

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران : پیدا کردن مقصد ایده آل برای سفر خانوادگی می تواند یک چالش باشد، خصوصا زمانی که ایمنی و بهداشت برای افراد بسیار مهم است. سفر با بچه ها خردسال موانع بیشتری به همراه دارد، اما خوشبختانه، مکان های ایمن زیادی برای سفر در سال 2022 وجود دارد.

ایمن ترین مقاصد سفر خانوادگی 2022 معرفی شدند

ترجمه : هما حاصلی / تحقیقات تازه اجرا شده به وسیله The Family Vacation Guide مقصد امن تعطیلات را برای خانواده هایی که تابستان سال جاری با بچه ها سفر می نمایند بر اساس طیف وسیعی از شاخصها معرفی کرد؛ از جمله ایمنی کلی، اقامتگاه های مناسب برای خانواده، رستوران های مناسب برای بچه ها و فعالیت ها و تفریحات مناسب برای خانواده ها.

به گزارش وبلاگ پاییز و به نقل از تراول پالس ، شهرهای اروپایی در صدر جدول رده بندی قرار دارند اما کانادا و خاورمیانه نیز در این رتبه بندی حضور دارند. در اینجا نگاهی داریم به 10 شهری که در حال حاضر از نظر ایمنی و خانواده دوستی برترین هستند.

1-زوریخ، سوییس

بر اساس تازهترین تحقیقات FVG، زوریخ، سوئیس ایمن ترین شهر برای بازدید خانواده های دارای کودک، در قاره اروپا معرفی شده است. زوریخ امتیاز ایمنی خانواده 7.81 از 10 را به دست آورد و در رتبه سوم شاخص جرم و جنایت نهاده شد و امتیاز شاخص صلح 1.32 را به خود اختصاص داد. بیش از یک سوم رستوران های محلی مناسب بچه ها هستند و بیش از 27 درصد از فعالیت ها و جاذبه های محبوب آن برای همه افراد خانواده مناسب است.

2-هراکلیون، یونان

هراکلیون واقع در جزیره کرت و پنجمین شهر بزرگ یونان دومین مقصد برتر برای خانواده هایی است که در حال حاضر ایمنی را در اولویت برنامه سفر خود قرار می دهند . این شهر نمره کلی ایمنی خانواده 7.45 را دریافت کرد. این شهر بندری محبوب در رتبه چهارم در شاخص جرم و جنایت FVG واقع شده است و دارای آب و هوای ایده آل برای تفریح خانوادگی در فضای باز است.

3-کپنهاگ، دانمارک

کپنهاگ بعلاوه در زمینه ارائه ایمنی و تفریح برای خانواده هایی که با بچه ها خردسال سفر می نمایند مقصد مطلوبی است. به هر حال، بیش از یک چهارم رستوران ها از بچه ها استقبال می نمایند و تقریباً یک پنجم فعالیت ها و جاذبه ها برای بازدیدنمایندگان در هر سنی مناسب است.

4-وین، اتریش

وین با امتیاز ایمنی خانواده 7.02 از 10 در رتبه سوم لیست واقع شده است. مرکز اتریش در شاخص جرم و جنایت FVG امتیاز 26.47 از 100 را به دست آورد و در چندین شاخص مختلف کیفیت زندگی امتیاز خوبی کسب کرد . علاوه بر این، بر اساس این مطالعه، امتیاز شاخص صلح این شهر 1.32 با رتبه اول امن ترین مقصد خانواده دوست مطابقت دارد.

5-لیسبون، پرتغال

در سراسر مرز پرتغال و اسپانیا، لیسبون با وجود اینکه تنها 11.51 درصد از هتل های این شهر مناسب خانواده هستند، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. این رقم در بین 10 شهر برتر پایین ترین رقم است، اما لیسبون با 36.71 درصد رستوران های دوستدار کودک توانست این نمره پایین را جبران کند.

6-مادرید، اسپانیا

مادرید از دیگر مقاصد اروپایی است که ششمین مقصد امن خانواده برای سال 2022 محسوب می گردد و امتیاز ایمنی خانواده 6.89 از 10 را به دست آورده است. بر اساس تحقیقات FVG همه هتل ها، رستوران ها، فعالیت ها و جاذبه های آن برای بچه ها مناسب هستند.

7-بروکسل، بلژیک

رتبه بعدی در این مطالعه، متعلق به بروکسل است، جایی که بیش از 37 درصد رستوران ها برای بچه ها مناسب هستند و تقریباً 29 درصد از تمام فعالیت ها و جاذبه های محلی شامل مسافران کم سن و سال و خانواده هایشان می گردد.

8-دبی، امارات متحده عربی

دبی در رتبه هشتم امن ترین مقصد مناسب برای خانواده واقع شده است و از رم و ونکوور با امتیاز ایمنی خانواده 6.76 از 10 پیشی گرفته است. با وجود کمبود نسبی رستوران های مناسب برای بچه ها (فقط 18.18 درصد)، بیش از 30 درصد از فعالیت ها و جاذبه های دبی برای بچه ها مناسب است.

9-رم، ایتالیا

بیش از چهار رستوران از هر 10 رستوران در رم مناسب بچه ها هستند (40.7 درصد)، که بیشترین مقدار را در بین 10 شهر برتر دارد. علاوه بر این، بیش از 28 درصد از هتل های محلی به خانواده های دارای فرزند خدمات ارائه می دهند و به رم یاری می نمایند تا خانواده ای داشته باشند. امتیاز ایمنی 6.58، برای نهاده شدن در لیست 10 شهر برتر کودک خانواده دوست دنیا خوب است.

10 -ونکوور، کانادا

ونکوور با امتیاز کلی ایمنی خانواده 6.58 از 10، مقصد امن تعطیلات برای خانواده های دارای فرزند در سال 2022 است. تقریباً یک پنجم هتل ها، فعالیت ها و جاذبه های ونکوور مناسب بچه ها و بیش از یک چهارم رستوران ها مناسب مسافران کم سن و سال هستند.

منبع: توریسم آنلاین

به "ایمن ترین مقاصد سفر خانوادگی 2022 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن ترین مقاصد سفر خانوادگی 2022 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید