برنامه راه پینگ پنگ بازان ایران در راه توکیو، کسب سهمیه به وسیله رنکینگ جهانی؟!

به گزارش وبلاگ پاییز، فدراسیون تنیس روی میز از فرصت تعویق یک ساله المپیک استفاده نموده و برای کسب سهمیه المپیک ملی پوشان برنامه ریزی نموده است.

برنامه راه پینگ پنگ بازان ایران در راه توکیو، کسب سهمیه به وسیله رنکینگ جهانی؟!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ پاییز، تعویق یک ساله المپیک فرصت مناسبی برای بعضی رشته های ورزشی به وجود آورد تا بتوانند برای آمادگی بیشتر در این آوردگاه دنیای کوشش کند تنیس روی میز یکی از رشته های المپیکی است که امیدوار است همچون ادوار گذشته المپیک سهمیه حضور در این بازی ها را به دست بیاورد.

البته پینگ پنگ بازان این رشته برای کسب سهمیه المپیک باید به وسیله مسابقات انفرادی یا رنکینگ دنیای در توکیو حضور پیدا کند، بنابراین کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز پیشنهاد داده تا در قالب 13 مرحله اردو که 28 اعزام برون مرزی دارد ورزشکاران را برای کسب سهمیه المپیک آماده کند؛در کنار این مسئله شرایط مالی یکی از موضوعاتی است که همیشه با چالش جدی برای فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران محسوب می شده است. به خصوص اینکه در شرایط فعلی هنوز بودجه به فدراسیون ها پرداخت نشده است.

رئیس کمیته ملی المپیک هم اعلام نموده که تا نیمه دوم اردیبهشت بودجه فدراسیون ها پرداخت خواهد شد؛ اما با توجه به بحران کرونا ممکن است کمیته ملی المپیک هم با تعویق بودجه از سوی خزانه دولت روبرو گردد و این کار به خردادماه موکول گردد. اما در مجموع پینگ پنگ بازان کشورمان طی برنامه ریزی کادر فنی باید 13 مرحله اردوی پشت سر بگذارند قرار است مسابقات قهرمانی دنیا در مهرماه به میزبانی کره جنوبی و همچنین مسابقات کاپ آسیا در اسفندماه امسال برگزار گردد.

طبیعی است با توجه به محدودیت های بودجه خیلی از برنامه های پیشنهادی کادر فنی اجرا در اجرا نگردد اما ضروری است تا پینگ پنگ بازان در اردوهای برون مرزی حاضر شوند و بتوانند در مسابقات مختلف امتیازات لازم را کسب نمایند و متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم حضور در مسابقات رنکینگ دنیای هم کاهش پیدا نموده است. البته اگر موقعیت بازیکنان در رنکینگ دنیای بهبود پیدا کند احتمال کسب سهمیه از این طریق بیشتر است بنابراین فدراسیون تنیس روی میز باید تمام کوشش خود را به کار بگیرد تا ملی پوشان در رویدادهای پیش بینی شده شرکت نمایند و امتیاز المپیکی خود را ارتقا دهند.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "برنامه راه پینگ پنگ بازان ایران در راه توکیو، کسب سهمیه به وسیله رنکینگ جهانی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه راه پینگ پنگ بازان ایران در راه توکیو، کسب سهمیه به وسیله رنکینگ جهانی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید