برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور همزمان با دهه فجر

به گزارش وبلاگ پاییز، تهران (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور به صورت برخط و در بستر سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی کشور همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اطلاع داد.

برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور همزمان با دهه فجر

به گزارش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جاقتصادی نژاد روز سه شنبه گفت: در شرایط امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای اولین بار المپیاد علمی دهیاران سراسر کشور به صورت مجازی از سوی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی برگزار گردید.

وی در مورد این المپیاد شرح داد: 207 نفر از دهیاران کشور که در آزمون های مکاتبه ای استان ها حائز بالاترین امتیاز شده بودند، پیروز به حضور در چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور شدند که این میزان از مشارکت، در مقایسه با المپیادهای حضوری بسیار قابل توجه بوده است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ادامه داد: این آزمون مشتمل بر 100 سوال در سرفصل های قوانین و مقررات دهیاری ها، اقتصاد روستایی، گردشگری روستایی، قوانین و مقررات اقتصادی دهیاری و شوراها، اصول و مبانی بهداشت روستایی، ضوابط و مقررات فنی و عمرانی، مدیریت بحران بوده است.

جاقتصادی نژاد در ادامه ضمن قدردانی از زحمات استانداری ها و دهیاران پرکوششی که در آزمون های استانی و ملی، حضور و مشارکت فعال و موثر داشته اند، گفت: برای تمامی افرادی که بالاتر از 60 امتیاز را کسب نموده اند طبق دستورالعمل های ابلاغی، گواهی حضور در دوره های آموزشی صادر می گردد و از دهیاران برتر المپیاد به نحو شایسته در سطوح محلی، منطقه ای و ملی از دهیاران تقدیر خواهد شد.

وی ضمن اشاره به وظایف و ماموریت های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در زمینه آموزش و توانمندسازی کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: موضوع مهم آموزش در هیچ شرایطی نباید تعطیل گردد و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود برای ارتقای سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور باید کوشش گردد.

جاقتصادی نژاد اظهار کرد: تا به امروز سه دوره المپیاد علمی ملی برای دهیاران کشور به صورت حضوری برگزار گردیده و این المپیاد، اولین تجربه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در زمینه برگزاری آزمون مجازی برای دهیاری ها بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور همزمان با دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور همزمان با دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید