بهترین هدیه به فعالان اقتصادی، اصلاح قوانین و ایجاد انگیزه است

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس اتاق اراک به مناسبت روز ملی صنعت و معدن، حمایت همه جانبه از این بخش را از سوی دولت تازه خواستار شد و بر لزوم ایجاد امید، اعتماد و انگیزه در محیط کسب وکار کشور تاکید کرد.

بهترین هدیه به فعالان اقتصادی، اصلاح قوانین و ایجاد انگیزه است

ناصر بیکی، به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق ایران با بیان این نکته که قطار اقتصاد با کمک موتور صنعت روی ریل توسعه و ترقی حرکت می کند، گفت: بخش صنعت را به نام پایه و اساس اشتغال پایدار می شناسند که زمینه ساز افزایش تولید، نجات از وابستگی به نفت و افزایش درآمد سرانه کشور است.

بر اساس اظهارات عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، فعالان بخش صنعت و معدن سرمایه های خود را در جهت رونق تولید، برطرف کردن نیازهای داخل، بسترساز استقلال کشور، توسعه دهنده صادرات کالا و خدمات تولیدی و از همه مهم تر، در راستای اشتغالزایی و کاهش دغدغه های اجتماعی ناشی از بیکاری در جامعه قرار داده اند. بنابراین از این منظر اعمال هرگونه حمایت از بخش صنعت و تولید کشور حائز اهمیت است.

او شرح داد: می توان اشتغال مولد، جمع شدن سرمایه های اندک و تبدیل آن به سرمایه های کلان با سرنوشت مطلوب، تکیه کشور به توان داخل، حفظ عزت نفس و سربلندی جامعه، ایجاد امنیت، شکوفایی و در نهایت آرامش خاطر را ارمغان تولید در بخش صنعت و معدن کشور دانست.

بیکی معتقد است حوزه تولید زمانی به سر منزل مقصود می رسد که شرایط لازم برای رشد و رونق آن فراهم شود. بی شک هرچه حمایت های دولتی با توجه به حضور دولت سیزدهم در هموارسازی جاده تولید بیشتر باشد، تولیدکنندگان با امید و انگیزه افزون ، افق روشن تری را برای به نتیجه رسیدن تلاش های مجموعه تولیدی خود متصور می شوند.

رئیس اتاق اراک همچنین در راستای توسعه جایگاه تولید در اقتصاد، اصلاح قوانین، بهسازی مقررات، آیین نامه ها و بخشنامه ها، تقویت نگرش حمایتی در وضع قوانین نو برای تولید را بهترین هدیه به صنعت و معدن کشور می داند و معتقد است در صورت اجرایی شدن این موارد ثمرات ارزنده ای برای درخت اقتصاد کشور در پی خواهد داشت.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "بهترین هدیه به فعالان اقتصادی، اصلاح قوانین و ایجاد انگیزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هدیه به فعالان اقتصادی، اصلاح قوانین و ایجاد انگیزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید