تاریخ رونمایی آیفون 15؛ افشاگران روی 21 شهریور اتفاق نظر دارند

به گزارش وبلاگ پاییز، یک افشاگر با تأیید ادعاهای مارک گرمن گفته است که احتمالاً آیفون های تازه اپل 21 شهریور رونمایی می شوند.

تاریخ رونمایی آیفون 15؛ افشاگران روی 21 شهریور اتفاق نظر دارند

اپل سال ها است که آیفون های تازه را اواخر شهریور رونمایی می نماید و احتمالاً سال جاری نیز به سنت هایش پایبند خواهد ماند. کمتر از یک ماه تا رونمایی آیفون 15 به جای مانده است و مطابق انتظار، شایعات مرتبط به این گوشی به بالاترین حد رسیده اند.

اپل فعلاً دعوت نامه رویداد تازهش را برای رسانه ها ارسال ننموده است، اما محتمل است که دعوت نامه سه شنبه این هفته (یا هفته بعد) ارسال گردد. مارک گرمن، افشاگر خوش سابقه، مدتی پیش گفت که احتمالاً آیفون های تازه 12 یا 13 سپتامبر (21 یا 22 شهریور) از راه می رسند.

یک افشاگر دیگر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به تاریخ رونمایی آیفون 15 اشاره نموده است. او با انتشار دو اسکرین شات، ادعا می نماید که آیفون های تازه در تاریخ 12 سپتامبر (سه شنبه 21 شهریور) رونمایی خواهند شد.

یکی از مهم ترین تغییرات آیفون 15، استفاده از درگاه USB-C است تا گوشی های اپل پس از سال ها با درگاه منسوخ لایتنینگ خداحافظی نمایند. آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس فریم تیتانیومی و پردازنده سه نانومتری خواهند داشت.

قیمت آیفون 15 فعلاً اعلام نشده، اما بعضی منابع به افزایش قیمت گوشی اپل در نسل تازه اشاره نموده اند. ممکن است آیفون های پرو با افزایش 100 دلاری قیمت روبرو شوند. اپل سال گذشته قیمت آیفون را در بازارهای خارج از آمریکا بالا برده بود.

منبع: انتخاب

به "تاریخ رونمایی آیفون 15؛ افشاگران روی 21 شهریور اتفاق نظر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی آیفون 15؛ افشاگران روی 21 شهریور اتفاق نظر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید