جدایی پردردسر یک ستاره استقلال ، نکونام باعث بیشتر شدن بدهی ها نشود

به گزارش وبلاگ پاییز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهدی قایدی و محمد محبی از استقلال رفته اند؛ این یک واقعیت است و دیگر نباید به آنها فکر کرد.

جدایی پردردسر یک ستاره استقلال ، نکونام باعث بیشتر شدن بدهی ها نشود

به گزارش وبلاگ پاییز، سعید مراغه چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی مهدی قایدی از جمع آبی پوشان تهرانی گفت: قایدی در فصل گذشته یکی از برترین و شاخص ترین بازیکنان استقلال بود و به طور حتم غیبت او تبعات منفی برای آبی پوشان به همراه خواهد داشت.

وی اضافه نمود: مهدی قایدی و محمد محبی از استقلال رفته اند؛ این یک واقعیت است و دیگر نباید به آنها فکر کرد. استقلال بازیکنان خوبی دارد و البته آبی پوشان به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرند باید دنبال جذب بازیکنان خارجی تراز اول باشند تا بتوانند از این برهه به سلامت عبور نمایند.

پیشکسوت استقلال اعلام نمود: کوین یامگا بازیکن توانمندی است و می تواند به راحتی در پست وینگر بازی کند. او هر وقت به دروازه نزدیک تر باشد می تواند خطرناک تر باشد، به طور حتم او در فصل تازه با آزادی عملی که خواهد داشت بیشتر می تواند به استقلال یاری کند.

مراغه چیان توضیح داد: استقلال با مسائل زیادی روبروست. چند روز دیگر لیگ آغاز می گردد اما هنوز این تیم مسائل زیادی دارد. تیم کامل نیست و بازیکنان جذب نشده اند. من زمانی را به خاطر می آورم که با جکیچ و یا رایکوف در استقلال بودیم. دو ماه زودتر تمرینات خود را با تمام نفرات کامل آغاز می کردیم. تیم تمام بازیکنان خود را می شناخت و معین بود چه بازیکنانی قرار است حضور داشته باشد و چه نفراتی قرار است جدا شوند، تیم با برترین کیفیت آماده لیگ می شد.

وی تاکید نمود: نکونام باید در جذب بازیکن خارجی سختگیر باشد. او باید نفراتی را به خدمت بگیرد که بتوانند به تیم یاری نمایند و باری از دوش تیم بردارند نه اینکه فقط بدهی های استقلال زیاد گردد.

بازیکن اسبق استقلال در سرانجام گفت: تیم های سپاهان و تراکتور در فصل جابجایی عملکرد خوبی داشتند و پرسپولیس نفرات خود را حفظ نموده است و فقط استقلال نفرات خود را از دست داده است، این تیم با این روند به مشکل خواهد خورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدایی پردردسر یک ستاره استقلال ، نکونام باعث بیشتر شدن بدهی ها نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی پردردسر یک ستاره استقلال ، نکونام باعث بیشتر شدن بدهی ها نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید