حذف میزبانی فولاد از العین در سایت AFC، احتمال برگزاری پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز

به گزارش وبلاگ پاییز، میزبانی فولاد از العین امارت در حالی در سایت AFC ثبت شده بود که حالا ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات مرحله پلی آف را به صورت مترکز برگزار کند.

حذف میزبانی فولاد از العین در سایت AFC، احتمال برگزاری پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پاییز، در حالی که سایت AFC محل ملاقات تیم فولاد خوزستان و العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را استادیوم شهدای فولاد خوزستان اعلام نموده بود اما نام استادیوم میزبان این بازی در سایت AFC در اقدامی عجیب حذف شده است.

این در حالی است که میزبان های دیگر بازی های این مرحله در غرب آسیا کماکان در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده می گردد و تنها محل برگزاری ملاقات نماینده ایران و امارات است که حذف شده است.

تصاویر قسمت برنامه مسابقات لیگ قهرمانان در سایت AFC (قبل و بعد از وجود نام میزبان بازی فولاد- العین) را در زیر مشاهده می کنید:

این تغییرات در حالی است که در بخشی از نامه AFC به فدراسیون های عضو برای اعلام میزبان های هر گروه غرب آسیا آمده است: ممکن است مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان 2021 در غرب به صورت متمرکز در کشور میزبان مرحله گروه مربوطه و پیش از بازی های مرحله گروهی برگزار گردد. این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

به این ترتیب با توجه به اینکه برنده ملاقات فولاد - العین باید در مسابقات گروه C شرکت کند و اینکه میزبان این گروه از مسابقات نیز کشور عربستان اعلام شده، در صورت تائید AFC مبنی بر برگزاری بازی های پلی آف به صورت متمرکز ملاقات فولاد مقابل العین نیز در عربستان برگزار خواهد شد.

با این حال این نکته عجیب است که چرا در این بین تنها مکان میزبان بازی نماینده ایران مقابل العین در سایت AFC حذف شده است. از سوی دیگر با عدم اختصاص میزبانی مرحله گروهی به هیچ کدام از نمایندگان ایران این شائبه به وجود می آورد که ممکن است این تصمیم نیز به عدم میزبانی دیگر تیم های ایرانی مربوط باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ پاییز بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حذف میزبانی فولاد از العین در سایت AFC، احتمال برگزاری پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف میزبانی فولاد از العین در سایت AFC، احتمال برگزاری پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید