خبرنگاران واحدهای تولیدی در مناطق محروم استان اردبیل حمایت می گردد

به گزارش وبلاگ پاییز، اردبیل - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای فراوریی و صنعتی مناطق محروم با هدف تحقق سیاست های جهش فراوری زیر چتر حمایتی ویژه دولت قرار می گیرد.

خبرنگاران واحدهای تولیدی در مناطق محروم استان اردبیل حمایت می گردد

به گزارش وبلاگ پاییز، محمد اهلی روز یکشنبه در جلسه آنالیز مسائل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران، ایجاد و فعالیت واحدهای تولیدی در مناطق کمتر توسعه یافته از تخفیف و حمایت های خاص برخوردار خواهند شد.

وی افزود: بخش ویلکیج شهرستان نمین در منطقه کمتر توسعه یافته قرار گرفته و با توجه به قرارگیری شهرک صنعتی 2 اردبیل در این بخش، این شهرک صنعتی نیز شامل این تصویب نامه می گردد.

اهلی ادامه داد: یکی از موارد مهم در این مصوبه معافیت مالیاتی 13 ساله برای واحدهای صنعتی می باشد که اجرای این مصوبه یکی از خواسته های اصلی واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی است.

وی بیان نمود: از دیگر موارد این مصوبه اعمال بعضی مشوق ها در مالیات بر ارزش افزوده و کاهش سود تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک های صنعتی این استان اطلاع داد و گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 73 قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصدی افزایش یافته است.

استان اردبیل دارای 21 شهرک و نواحی صنعتی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران واحدهای تولیدی در مناطق محروم استان اردبیل حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحدهای تولیدی در مناطق محروم استان اردبیل حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید