خبرنگاران پروتکل تسویه حساب فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد طراحی گردد

به گزارش وبلاگ پاییز، تهران- خبرنگاران- رییس دانشگاه آزاد به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیل دانشگاه مأموریت داد تا پروتکل های لازم درباره تسویه حساب فارغ التحصیلان و اخذ امضاهای مربوط به فارغ التحصیلی به صورت دیجیتال، زیرساخت صدور مدارک فارغ التحصیلی و مدل برگزاری آزمون های EPT و آزمون های جامع را با توجه به شرایط شیوع کرونا طراحی کند.

خبرنگاران پروتکل تسویه حساب فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد طراحی گردد

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه آزاد، ملاقات نوروزی محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با رییس و مدیران کل مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

طهرانچی در این ملاقات با اشاره به لزوم تدوین بسته مقابله با کرونا با توجه به شرایط خاص کشور، تاکید نمود که همه موارد مربوط به فرایند صدور ریز نمرات، مدرک موقت فارغ التحصیلی و دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در قالب ارائه خدمات به وسیله میز خدمت و بدون احتیاج به حضور دانشجویان انجام گردد و مقرر شد دستورالعمل اجرایی و زیرساخت های لازم در اسرع وقت توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تنظیم و با همکاری مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه ایجاد و فرآیند آن اجرایی گردد.

بر اساس گزارش های ارائه شده در این جلسه، به رغم کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98-99 بیش از 44 هزار دانشجوی جدید جذب و ثبت نام کرد که نسبت به مدت مشابه سال 97، 12 درصد افزایش داشته است.

دانشگاه آزاد همچنین در سال گذشته 10 دوره آزمون EPT در 12 حوزه تهران و شهرستان ها با حضور بیش از 66 هزار و 300 دانشجو، دو دوره آزمون معین سطح زبان انگلیسی با مشارکت واحد الکترونیکی، سه دوره آزمون خاتمه ترم زبان انگلیسی، آزمون جامع علوم پایه پزشکی، آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی، آزمون کارورزی علوم پزشکی و اولین آزمون بورد تخصصی دامپزشکی در سال 98 را در موعد مقرر برگزار کرد.

در این جلسه با توجه به شرایط خاص کشور درپی شیوع ویروس کرونا، سناریوهای مختلف برای برگزاری آزمون های EPT به صورت مجازی و با رعایت ضوابط در قالب آزمون EPT و یا برگزاری حضوری این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی آنالیز و مقرر شد به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای دانشجویان دانشگاه، بنابر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم گیری درباره آزمون های سراسری، تصمیمی اتخاذ گردد که هیچ خللی در فرآیند آموزش و فارغ التحصیلان دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد نگردد. نتیجه تصمیم های اتخاذ شده در دو هفته آینده ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پروتکل تسویه حساب فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد طراحی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروتکل تسویه حساب فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد طراحی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید