خبرنگاران 2 کاراته کای قزوینی به رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام شدند

به گزارش وبلاگ پاییز، قزوین - خبرنگاران - دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری و امیررضا میرزایی به همراه تیم ملی به آخرین مرحله رقابت های کسب سهمیه المپیک در پرتغال اعزام شدند.

خبرنگاران 2 کاراته کای قزوینی به رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام شدند

حمیدرضا داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پاییز اضافه نمود: دو کاراته کای استان به همراه علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش قزوینی در 11 مرحله اردوی آمادگی تیم ملی حضور داشته و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی سپری کردند.

وی اضافه نمود:لیگ دنیای کاراته وان به عنوان آخرین مرحله از رقابت های کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ از 10 تا 12 اردیبهشت ماه به میزبانی لیسبون پرتغال برگزار می گردد.

داوری خاطر نشان ساخت: در این رقابت ها بهمن عسگری در کنار ذبیح الله پورشیب، امیرمهدی زاده و سجاد گنج زاده در قالب ترکیب تیم ملی آقایان در مسابقات لیگ دنیای کاراته وان به میدان می فرایند و امیررضا میرزایی نیز به صورت آزاد در این مسابقات حاضر می شود.

وی اضافه نمود: در آخرین مرحله از رقابت های کسب سهمیه المپیک در پرتغال 769 ورزشکار از 87 کشور دنیا حضور می یابند و ملی پوشان اعزامی، مسابقات سختی را پیش رو دارند که امیدواریم شاهد درخشش و کسب سهمیه آنها باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 2 کاراته کای قزوینی به رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 کاراته کای قزوینی به رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید