کاناپولو سهمیه جهانی گرفت، ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می دانند

به گزارش وبلاگ پاییز، مسابقات کاپ آسیایی کاناپولو انتها هفته گذشته با حضور کلیه تیم های ملی قاره آسیا در چین برگزار گردید که تیم مردان ایران نایب قهرمان و تیم زنان کشورمان سوم شد. تیم مردان ایران پیش ازاین سهمیه جهانی خود را به واسطه موفقیت اش در رقابت های جهانی سال قبل گرفته بود اما تیم بانوان هنوز تکلیف خود را نمی داند.

کاناپولو سهمیه جهانی گرفت، ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می دانند

اشکان صیادی سرمربی تیم ملی کاناپولوی مردان کشورمان در تبادل نظر با وبلاگ پاییز، گفت: مسابقات قهرمانی آسیایی که لغو شده بود توسط چینی ها با عنوان کاپ آسیایی و تنها با شرکت تیم های ملی آسیا برگزار گردید که ما پیروز شدیم بر سکوی دوم آن قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: ما به عنوان بهترین تیم دور مقدماتی راهی فینال بازیها شدیم. با ژاپن در حالی در دیدار فینال بازی کردیم که در دور رفت این تیم را برده بودیم اما در فینال آغاز خوبی نداشتم. مسابقه کاناپولو به شکلی است که اگر رقابت را خوب آغاز نکنی نمی توانی ادامه بدهی و ما نتوانستیم برنده دیدار نهایی باشیم و توپ های ژاپنی ها تبدیل به گل شد.

صیادی اضافه کرد: در آسیا تیم کاناپولوی مردان ایران را به عنوان قدرتمندترین تیم قاره می شناسند و اروپایی هایی که در اینجا بودند تیم ما را بهترین تیم قاره معرفی می کردند.

سرمربی تیم کاناپولو مردان ایران، اعلام کرد: ما از قبل هم سهمیه جهانی را کسب نموده بودیم و اگر این نتایج ملاک باشد با همین نتیجه نیز به رقابت های جهانی می رفتیم. امیدواریم بتوانیم در مسابقات جهانی پیش رو که سال آینده در اروپا برگزار خواهد شد، بهترین نتیجه را برای ایران کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاناپولو سهمیه جهانی گرفت، ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناپولو سهمیه جهانی گرفت، ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید