راحت ترین جایگاه های هواپیما در کدام ردیف ها قرار دارند؟

به گزارش وبلاگ پاییز، راحت ترین جایگاه های هواپیما

راحت بودن جایگاه های هواپیما بر اندازه رضایت مسافر از شرکت هواپیمایی و بالاخص هواپیمایی که او سوار شده، تاثیر فراوان دارد. اگر جایگاه که مسافر برای نشستن در طی سفر انتخاب نموده، نتواند موجبات رضایت او را فراهم کند، حتی اگر سایر خدمات نیز به برترین شکل ممکن به او ارائه شده باشد، باز هم مسافر ابراز نارضایتی می نماید.

راحت ترین جایگاه های هواپیما در کدام ردیف ها قرار دارند؟

ما در این متن به شما یاری خواهیم کرد تا برترین جایگاه هواپیما را انتخاب نموده و آن را رزرو کنید. چنانچه علاقه مند هستید اطلاعات خود را در این رابطه تکمیل کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

برترین و راحت ترین جایگاه هواپیما چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که معین نماینده تکلیفتان در رابطه با برترین جایگاه هواپیما است، نیازها و توقعات شما می باشد. این شمایید که مشخص می کنید برترین جایگاه هواپیما باید چه معیناتی داشته و در کجای کابین قرار گرفته باشد.

برای مثال برای کسانی که دور شدن از پریز برق برایشان زجر آور است، جایگاه های میانه ای برترین جایگاه است و یا برای کسانی که عاشق استراحت و یا خوابیدن هستند، جایگاه هایی که در کنار پنجره قرار گرفته، برترین می باشند.

پس هر زمان که برای خرید بلیط اقدام می کنید نیازمندی هایتان را معین نموده و بر اساس آنها برترین جایگاه را رزرو کنید. ما در ادامه انواع تیپ هایی که به هواپیما سوار می شوند و برترین جایگاه که مناسب حالشان باشد را معرفی خواهیم کرد.

راحت ترین جایگاه هواپیما برای عاشقان خواب

برای مسافرینی که یا کمبود خواب دارند و یا خوابیدن و استراحت کردن، یکی از مهم ترین بخش های زندگی شان به شمار می رود، سوار شدن به هواپیما فرصت خوبی است تا به خوبی بخوابند و استراحت نمایند.

البته این موقعیت مناسب در صورتی پیش خواهد آمد که جایگاه این افراد در یک جای مناسب قرار داشته باشد. اگر قرار باشد مدام در سر راه باشید، پای افراد به پای شما برخورد کند و یا چرخ دستی غذا باعث بیدار شدن شما از خواب گردد، نمی توانید خوابی سراسر آسودگی را در هواپیما تجربه کنید.

برترین و راحت ترین جایگاه برای این افراد، جایگاه هایی هستند که در قسمت جلویی هواپیما، سمت چپ و کنار پنجره قرار گرفته اند. در قسمت جلویی هواپیما سر و صدا زیاد نیست و به همین سبب، آرامش خوبی در محیط حاکم است.

جایگاه هایی که در کنار پنجره واقع شده اند، در راستا حرکت مسافرین نیستند و شما برای آنکه مسافر بغل دستی تان به سرویس بهداشتی برود و یا به غذای خود دسترسی پیدا کند، مجبور نخواهید بود از خواب بیدار شوید. ضمناً، جایگاه هایی که در سمت چپ هواپیما قرار گرفته اند به علت دور بودن از درب های جلویی موقعیت خوبی برای استراحت کردن فراهم آورده اند.

راحت ترین جایگاه هواپیما برای عصبی ها

معمولا کسانی که در اثر تکانش های هواپیما به شدت عصبی می شوند، همواره در پی آنند که آرام ترین و کم تکانش ترین جایگاه هواپیما را برای رزرو انتخاب نمایند. تنها گزینه ای که می توان به این افراد پیشنهاد کرد تا کمترین تکانش را احساس نمایند، جایگاه هایی است که در نزدیک قسمت میانی هواپیما و دقیقا روی بال قرار گرفته اند.

معمولا هر چقدر فاصله یک جایگاه از بال های هواپیما بیشتر باشد، تکانش هایی که احساس می گردد نیز افزایش پیدا می نماید و اعصاب مسافرین بیشتر به هم خواهد ریخت.

برترین جایگاه برای عجول ها

اگر بنا به هر علتی می خواهید زودتر از بقیه از هواپیما خارج شوید، توصیه می کنیم جایگاه هایی که در قسمت جلویی هواپیما قرار گرفته اند را برای رزرو انتخاب کنید. اگر در هواپیما دو راهرو برای تردد وجود دارد، جایگاه هایی که به راهروی دست چپ دسترسی دارند، برترین و راحت ترین جایگاه برای افرادی به شمار می رود که عجله دارند به برنامه های خود برسند. درب مخصوص سوار و پیاده شدن در قسمت چپ بدنه قرار گرفته و این می تواند به خروج سریع تر مسافرین یاری فراوانی کند.

برترین جایگاه و راحت ترین جایگاه هواپیما برای قد بلندها

یکی از مشکلاتی که باعث می گردد قدبلندها از سوار شدن به هواپیما گریزان باشند، نداشتن فضای کافی برای دراز کردن پاهایشان می باشد. معمولا این افراد وسایل حمل و نقلی را انتخاب می نمایند که به آنها اجازه دهد به راحتی پاهای خود را دراز نمایند.

اگر در جایگاه هایی که در نزدیکی راهرو قرار گرفته اند و یا جایگاه هایی که در ردیف خروج اضطراری هستند، بلیط رزرو گردد مشکل قد بلندها نیز به راحتی حل خواهد گردد. اگر قد بلند هستید، توصیه می کنیم در انتخاب جایگاه در ردیف خروج اضطراری، ردیف دوم را انتخاب کنید تا برترین و راحت ترین جایگاه نصیب شما شده و شرایط راحتی را در حین پرواز تجربه کنید.

برترین جایگاه برای خانواده های بچه دار

محیط هواپیما، محیطی بسته بوده و این ممکن است برای بعضی بچه ها بازیگوش و فعال، غیر قابل تحمل ظاهر گردد. از آنجایی که اجازه فعالیت و حرکت در هواپیما به بچه ها داده نمی گردد، به همین علت، شاید بچه ها دوست نداشته باشند با این وسیله نقلیه مسافرت نمایند. در این شرایط، خانواده ها می توانند برترین و راحت ترین جایگاه هواپیما را رزرو نموده و به بچه ها خود نیز اجازه دهند از حضور در این وسیله نقلیه لذت ببرند.

راحت ترین جایگاه برای خانواده هایی که یک فرزند کوچک دارند جایگاه هایی هستند که در ردیف بالک هد قرار گرفته است. جایگاه هایی که در این قسمت قرار گرفته اند، فضای بیشتری برای کودک فراهم نموده و آنها نیز می توانند دقایقی بایستند و خستگی در نمایند.

به این ترتیب نه بچه ها خسته می شوند و نه مسافرین ردیف جلویی، مدام غر می زنند که کودک شما آرامش آنها را به هم ریخته است. ضمناً، توجه داشته باشید که جایگاه های بالک هد در نزدیک ترین فاصله نسبت به سرویس های بهداشتی قرار گرفته و همین موضوع نیز باعث می گردد که شما در حین پرواز شرایط راحتی را تجربه کنید.

برترین جایگاه برای عاشقان امنیت

شاید برای بعضی شنیدن این جمله جالب باشد که گاهی اوقات، محل قرارگیری جایگاه می تواند از جان افراد در بروز سوانح هواپیمایی محافظت کند. مطالعاتی که در این خصوص اجرا شده، نشان می دهد افرادی که در قسمت عقبی هواپیما بلیط رزرو می نمایند، 69 درصد، افرادی که جایگاه آنها بر روی بال هواپیما قرار گرفته است، 56 درصد و کسانی که در قسمت جلویی هواپیما نشسته و بلیط آنها در این قسمت رزرو شده، 49 درصد شانس زنده ماندن دارند.

پس اگر دوست دارید در حین پرواز، امنیت را تجربه نموده و شانس بیشتری برای زنده ماندن در سوانح هوایی داشته باشید، به هنگام خرید بلیط، تاکید کنید که جایگاه شما در انتهای بدنه هواپیما قرار داشته باشد.

برترین جایگاه برای سنگین وزن ها

گاهی اوقات سنگین وزن ها نیز در حین سفر با هواپیما به علت نبود فضای کافی برای خم شدن و یا تکیه دادن دچار مشکلاتی می شوند. جایگاه هایی که در کنار راهروی تردد هواپیما قرار گرفته اند، برترین گزینه برای این گروه از مسافرین به شمار می فرایند. این افراد می توانند دسته های جایگاه یا آرم رست های جایگاه را بخوابانند و فضای بیشتری برای نشستن و تکیه دادن در اختیار داشته باشند.

برترین جایگاه برای دارندگان ابزارهای دیجیتال

اگر گوشی و یا لپ تاپ شما زود به زود شارژ خالی می نماید، برترین جایگاه برای خرید در هواپیما، جایگاه هایی هستند که در کمترین فاصله با پریز برق قرار گرفته اند. در بعضی هواپیماها، به ازای هر جایگاه یک عدد پریز برق و یا پورت برق قرار داده شده است.

بعضی دیگر از هواپیماها، مانند هواپیماهای شرکت یونایتد ایرلاینز، به ازای هر ردیف یک پورت در نظر گرفته شده است. در این هواپیماها، برترین جایگاه، جایگاه هایی هستند که در میانه و وسط ردیف قرار گرفته اند.

منبع: الی گشت

به "راحت ترین جایگاه های هواپیما در کدام ردیف ها قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راحت ترین جایگاه های هواپیما در کدام ردیف ها قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید