ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید میانه

به گزارش وبلاگ پاییز، یک استارتاپ آمریکایی در میشیگان یک ربات هوشمند و سه چرخه طراحی نموده است که می تواند کالاهای مختلف را با خود حمل کند و به مقصد تحویل دهد.

ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید میانه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها ربات های تحویل کالا را طراحی نموده که می توانند به روش های مختلف از جمله نقشه گوگل و جی پی اس کالاهای مختلف را تحویل دهند. اکنون یک شرکت از میشیگان نوعی ربات طراحی نموده که می تواند درست مثل یک سه چرخه عمل کند و در خطوط دوچرخه های الکترونیک حرکت کند.

این ربات که REV-1 نام دارد هفته گذشته طی یک رویداد فناوری به نمایش گذاشته شد. متیو جانسون رابرس، استاد دانشگاه میشیگان، مؤسس و مدیر عامل شرکت سازنده این ربات سه چرخه می گوید روی ابعاد این ربات بسیار فکر شده تا بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد.

REV-1 بزرگتر از بسیاری از روبات های تحویل دهنده است که در پیاده روها حرکت می نمایند. در عین حال این ربات کوچکتر و مقرون به صرفه تر از کامیون ها یا شاتل های تحویل مستقل است. به نظر می رسد این ربات به شیوه ای طراحی شده که مشمول قوانین سخت دوچرخه سواری الکترونیک نشود اما بتواند از مسیرهای این نوع دوچرخه ها استفاده کند.

رابرسون در این خصوص می گوید: پلت فرم طراحی شده به وسیله ما سبک وزن است و به مقدار کافی سریع عمل می نماید و بنابراین برای حرکت در مسیرهای جاده ای بسیار مناسب است. این محصول با هزینه هر واحد حدود 5 هزار دلار نسبت به بسیاری از نسخه های مشابه دیگر مقرون به صرفه تر است. در حالی که حداقل چهار کیسه خرید بسته بندی شده را در خود جای می دهد.

منبع: انتخاب

به "ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید