رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی

به گزارش وبلاگ پاییز، سرپرست معاونت گردشگری گیلان، از رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف اطلاع داد و گفت: معرفی جاذبه های استان ضرورت دارد.

رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی

به گزارش وبلاگ پاییز رضا حسن پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با حضور غرفه گیلان، اظهار کرد: رویکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در نمایشگاه سال جاری گردشگری خوراک بود.

وی از معرفی 80 نوع غذای محلی و بیش از 200 نوع پیش غذا و دسر و شیرینی محلی استان گیلان در این نمایشگاه اطلاع داد و اضافه نمود: معرفی نماد شهرها و روستاهای ثبت جهانی شده گیلان نیز در دستور کار نهاده شد که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه از رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی اطلاع داد و عنوان نمود: ساماندهی سفر به وسیله پراکنش گردشگران در منطقه ها مختلف گردشگری و جلوگیری از تجمع گردشگران در یک منطقه خاص به ویژه در سفرهای اسفند و فروردین در دستور کار است.

حسن پور با تاکید بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری استان به برترین نحو و انجام خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با همکاری یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به منظور تهیه یک اپلیکیشن با قابلیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اقدام نموده است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف راه اندازی شده است، گفت: این اپلیکیشن قابلیت ارائه اطلاعات در 57 زبان زنده جهان را داشته که هم اکنون 15 زبان آن از جمله انگلیسی، ترکی، عربی و ... فعال است.

سرپرست معاونت گردشگری گیلان، مرحله اول فعالیت این اپلیکیشن را در بخش جاذبه های طبیعی شاخص استان دانست و یادآور شد: در آینده جاذبه های تاریخی استان که قابلیت ارائه به گردشگران را دارند نیز معرفی خواهند شد.

منبع: دنیای سفر

به "رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید