سرمایه گذاری در ترکیه

به گزارش وبلاگ پاییز، این روزها سرمایه گذاری در کشور ترکیه و اخذ اقامت آن مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، اما به راستی حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این کشور چقدر است؟ به منظور سرمایه گذاری در این کشور به چه روش هایی می توان اکتفا کرد؟

سرمایه گذاری در ترکیه

چنانچه در پی این هستید که در جریان تمامی جزئیات مهاجرت به ترکیه قرار بگیرید تنها کافیست پنج دقیقه از زمان خود را به مطالعه محتوای پیش روی خودتان اختصاص دهید. در ابتدا بهتر است به خاطر بسپارید که سرمایه گذاری در کشورهای خارجی می تواند همواره مزیت ها و مضرات خود را در پی داشته باشد.

اما آنچه می تواند راستا پیش روی شما را امن تر کند و البته سرمایه تان را از هرگونه آسیبی محفوظ نگه دارد این است که بتوانید حساب شده قدم بردارید. اگر بخواهید بدون مشورت کردن با افراد صاحب نظر دل به دریا زده و مبلغ زیادی را تنها به منظور اخذ اقامت کشور ترکیه در راستای هزینه کنید ممکن است دیر یا زود از عملکرد خود پشیمان شوید، چرا که این راستا نیاز به تجربه و تدبیر دارد و با توجه به اینکه اغلب افراد بدون داشتن هیچ گونه تجربه ای و تنها بنابر هیجانات و اشتیاق زیادشان برای مهاجرت دست به کار می شوند، اغلب به نتیجه مطلوبی نمی رسند و گاهی متحمل ضرر بسکمک هم می شوند.

پیشنهاد ما به شما مشورت با کارشناسان مهاجرتی موسسه وبلاگ پاییز می باشد. این موسسه با صدها پرونده مهاجرتی پیروز آماده است که شما را در این راستا پر پیچ و خم راهنمایی کند و به شما کمک کند تا بتوانید شاهد پیروزیت را هرچه زودتر در آغوش بگیرید.

در ابتدا بهتر است به خاطر بسپارید که در گذشته به منظور سرمایه گذاری در کشور ترکیه به مبلغی بین 1 تا 3 میلیون دلار سرمایه نیاز بود اما جدیدا این مبلغ کاهش پیدا کرده است، لذا امکان سرمایه گذاری در این کشور برای افراد بیشتری فراهم شده است. از جمله مزایایی که سرمایه گذاری در این کشور به همراه خواهد داشت این است که متقاضیان می توانند باز این طریق تابعیت این کشور را از آن خود و خانواده شان کنند.

روش های سرمایه گذاری در ترکیه

به منظور اینکه بتوانید با سرمایه گذاری در ترکیه تابعیت این کشور را از آن خود کنید روش های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

خرید ملک

خرید ملک از جمله روشهای موجود برای سرمایهگذاری در کشور ترکیه می باشد. در نظر داشته باشید که حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این زمینه برابر با 250 هزار دلار آمریکا می باشد. از جمله شرایطی که برای اخذ تابعیت از طریق این روش وجود دارد این است که ملک خریداری شده از طریق سرمایه گذار نباید برای سه سال فروخته شود. البته خرید ملک با قیمت کمتر هم امکان پذیر می باشد اما به واسطه آن می توانید اقامت سه ساله این کشور را از آن خود کنید که این اقامت از نوع توریستی شناخته می شود.

سپرده بانکی

از دیگر راه های موجود برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه سپرده بانکی می باشد. در واقع شما می توانید از طریق سپرده گذاری در بانک های این کشور، تابعیت آن را از آن خود کنید. این مبلغ معادل 500 هزار دلار آمریکا می باشد. به خاطر بسپارید که مبلغ سپرده گذای شده از طریق شما به مدت سه سال بایستی محفوظ بماند و نمی توانید از آن برداشت کنید.

خرید اوراق قرضه دولتی

خرید اوراق قرضه دولتی هم از دیگر روش های اخذ تابعیت این کشور می باشد، البته در نظر داشته باشید که شما به مدت سه سال نباید اوراق قرضه دولتی خود را بفروشید و البته سرمایه گذاری شما بایستی از طریق وزارت خزانه داری و دارایی ترکیه تایید شود.

خرید سهام

همچنین شما می توانید با خرید سهام به ارزش 500 هزار دلار آمریکا و کسب تایید از طریق وزارت صنایع و فناوری ترکیه در این کشور سرمایه گذاری کنید.

مشارکت با موسسات املاک و مستغلات

همچنین شما می توانید با سرمایه گذاری در موسساتی که در حیطه املاک و مستغلات فعالیت می کنند تابعیت ترکیه را از آن خود کنید. مد نظر داشته باشید که حداقل مبلغ سرمایه گذاری شده در این روش معادل با 500 هزار دلار آمریکا می باشد.

کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

تمامی روش هایی که در بالا مطالعه کردید زیرمجموعه سرمایه گذاری در کشور ترکیه و اخذ تابعیت این کشور می باشد.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به تعداد میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای وبلاگ پاییز در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص وبلاگ پاییز تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

منبع: پارسی کانادا

به "سرمایه گذاری در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید