سینماها در چه روزهایی تعطیل هستند؟

به گزارش وبلاگ پاییز، سخنگوی انجمن سینماداران ضمن تشریح شرایط فعالیت سینماها در هفته پایانی ماه صفر، از کاهش فروش فیلم های در حال اکران در پی ناآرامی های اخیر اطلاع داد.

سینماها در چه روزهایی تعطیل هستند؟

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در تبادل نظر با مهر درباره شرایط فعالیت سینماها در روزهای پیش رو گفت: همزمان با ایام سوگواری انتها ماه صفر، کلیه سینماهای کشور از ساعت 18 روز شنبه 2 مهرماه تا انتها روز یکشنبه 3 مهرماه و از ساعت 18 روز دوشنبه 4 مهرماه تا انتها روز سه شنبه 5 مهرماه به طور کامل تعطیل هستند.

وی ادامه داد: با انتها ماه صفر، از صبح چهارشنبه 6 مهرماه فعالیت سینماها به حالت عادی برمی شود و فیلم های روی پرده اکران خود را از سر می گیرند و فیلم های تازه هم به ترکیب فیلم های در حال اکران اضافه خواهد شد.

این سینمادار درباره تأثیر ناآرامی های اخیر کشور بر فعالیت سالن های سینما هم گفت: این اتفاقات و ناهنجاری ها قطعاً بر گیشه سینماها تأثیر خواهد گذاشت و امیدواریم بعد از عبور از تعطیلات شرایط تغییر کند و فعالیت سینماها هم به روال عادی برشود. متأسفانه این اتفاقات تأثیر زیادی بر روی فروش فیلم های در حال اکران در روزهای اخیر داشته است.

سخنگوی انجمن سینماداران در انتها تأکید کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ خبری هم مبنی بر خسارت به سینماها استان های مختلف کشور نداشته ایم و این شرایط تنها منجر به کاهش فروش فیلم ها شده است. تمامی سینماهای مرکز هم در این چند روز فعال بوده اند و در زمینه میزبانی از مخاطبان هیچ مسئله ای نداشته ایم، اما این اتفاقات منجر به کاهش حضور مخاطبان در سالن و به تبع کاهش فروش فیلم ها شده است.

منبع: فرارو

به "سینماها در چه روزهایی تعطیل هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینماها در چه روزهایی تعطیل هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید