شب های قدر فرصتی برای اهدای خون است

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران/فارس مدیر روابط عمومی پایگاه انتقال خون فارس گفت: پایگاه های انتقال خون در شب های قدر فعال و آماده پذیرایی از اهدا کنندگان خون هستند.

شب های قدر فرصتی برای اهدای خون است

معین رستگار شنبه 11 اردیبهشت در جمع وبلاگ پاییز با اشاره به رسم نذر خون در شب های قدر ماه رمضان، گفت: به همین مناسبت سازمان انتقال خون استان فارس برای ادای نذر خون عزیزان روزه دار تا ساعت یک بامداد در ایستگاه آسیاب قوامی قصردشت پذیرای اهدای خون همشهریان شیرازی است.

او افزود: همچنین اتوبوس خونگیری در شب های قدر از ساعت 21 شامگاه تا یک بامداد، در شهرک گلستان انتهای خیابان آبشار ورودی پارک کوهستانی مستقر و فعال است.

رستگار ادامه داد: در تاریخ های 10 و 14 و 17 اردیبهشت، پایگاه آسیاب قوامی تا ساعت 22 و 30 دقیقه خونگیری از عزیزان روزه دار را انجام می دهد.

مدیر روابط عمومی پایگاه انتقال خون فارس بیان نمود: روزه داران پس از ساعات افطار جهت اهدای خون، با ثبت شماره پلاک خودرو، از بخشودگی جرائم منع تردد، برخوردار هستند.

رستگار گفت: تمام موازین و نکات بهداشتی برای اهدا خون در پایگاه های انتقال خون استان رعایت شده و افراد از این بابت نگرانی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شب های قدر فرصتی برای اهدای خون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب های قدر فرصتی برای اهدای خون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید