عدم تحقق وعده ها به نماینده هندبال ایران درآسیا، جذب 3 بازیکن جدید

به گزارش وبلاگ پاییز، یعقوب پیری در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط نماینده هندبال ایران در مسابقات باشگاه های آسیا گفت: تا به امروز سه مرحله اردوی آماده سازی را برای حضوری پیروز در جام باشگاه های آسیا پشت سر گذاشته ایم و شرایط آمادگی تیم بسیار خوب و امیدوار کننده است.

عدم تحقق وعده ها به نماینده هندبال ایران درآسیا، جذب 3 بازیکن جدید

وی اضافه نمود: از امروز سه شنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری، تمرینات خود را در کازرون ادامه می دهیم و روز یازدهم خرداد برای برپایی اردوی نهایی راهی تهران خواهیم شد.

مدیرعامل تیم شهید شاملی کازرون در مورد مسابقات آسیایی بیان داشت: روز 19 خرداد به همراه تیم مس کرمان دیگر نماینده کشورمان راهی جده عربستان می شویم تا در مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا که با شرکت 11 تیم برگزار خواهد شد شرکت کنیم.

پیری در ادامه اضافه نمود: نماینده فارس در گروه یک با نماینده عربستان، السالمیه کویت، النجمه بحرین و العربی قطر هم گروه است که تمامی حریفان ما در این گروه مدعی قهرمانی هستند و نخستین بازی شهیدشاملی مقابل تیم عربستانی در روز 22 خرداد برگزار خواهد شد.

یعقوب پیری با اشاره به جذب 3 بازیکن ملی پوش و باتجربه بیان داشت: علی مهدی زاده، الله کرم استکی و یک بازیکن فرانسوی را برای حضوری پیروز تر در مسابقات آسیایی جذب نموده ایم و با 6 بازیکن ملی پوش و تحت راهنمایی مهدی آزاد منجیری به عنوان سرمربی در این رقابت ها حضور خواهیم یافت.

مدیرعامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون همچنین با انتقاد از وعده های عملی نشده مسئولین گفت: مسئولین استانی و شهرستان کازرون برای حمایت از نماینده هندبال فارس، قول هایی به ما داده بودند که به جز یک یاری اندک از سوی مسئولین ورزش استان، هیچیک از وعده های آنها، به خصوص از سوی مسئولین شهرستان عملی نشد و تیم با هزینه شخصی در عربستان حاضر خواهد شد.

وی با اشاره به عزم محکم بازیکنان و مجموعه تیم برای پیروزیت در آسیا گفت: بازیکنان و کادر فنی شهید شاملی هم قسم شدند تا بهترین نتیجه ممکن را در مسابقات آسیایی کسب نمایند و از مردم خوب استان می خواهیم برای پیروزیت هندبالیست های کازرون در مسابقات مهم آسیایی دعا نمایند.

به گزارش وبلاگ پاییز، مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا از روز 22 تا 31 خرداد ماه جاری در جده عربستان برگزار خواهد شد و تیم شهید شاملی کازرون و مس کرمان به عنوان نماینده های ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عدم تحقق وعده ها به نماینده هندبال ایران درآسیا، جذب 3 بازیکن جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تحقق وعده ها به نماینده هندبال ایران درآسیا، جذب 3 بازیکن جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید