لزوم ایجاد هویت ایرانی، اسلامی در شهر ، جریان جهادی برای ساخت مسکن

به گزارش وبلاگ پاییز، شهردار تهران با بیان اینکه مهم ترین اولویت ما ساخت مسکن همراه با نوسازی شهری است، گفت: جریان جهادی در جهت ساخت مسکن و اثرگذاری در این حوزه از برنامه های شهرداری تهران است.

لزوم ایجاد هویت ایرانی، اسلامی در شهر ، جریان جهادی برای ساخت مسکن

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پاییز، علیرضا زاکانی شهردار مرکز در نخستین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران گفت: جریان جهادی در جهت ساخت مسکن و اثرگذاری در این حوزه برنامه شهرداری تهران است. امید که کوشش ها مقبول درگاه خداوند تعالی باشد.

شهردار تهران ادامه داد: مهم ترین اولویت ما فراوری مسکن همراه با نوسازی شهری است. برای تغییر چهره شهر و برای کم کردن فاصله شمال و جنوب شهر.

وی اضافه کرد: برای نمایش واضح معماری ایرانی اسلامی در شهر باید به ساختمان هایی که نمایشگر این معماری هستند، امتیاز ویژه داد. هدف ساختن تنها نیست، هدف خلق هویت تازه و ایجاد عدالت برای شهر و نزدیک کردن منطقه ها مختلف شهر به یکدیگر است. خلق هویت ایرانی-اسلامی جزو لاینفک وظایف ما است.

زاکانی بعلاوه بیان نمود: زحمت معاونت معماری بروزرسانی نمای ساختمان ها و تسری الگو های ایرانی-اسلامی در معماری شهری است.

شهردار تهران با بیان اینکه ساخت وساز در زمین های شهرداری هم باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان نمود: نباید ساختمان سازی برای کارمندان شهرداری را هم فراموش کرد. ساخت این ساختمان ها برای آن ها می تواند امید و انگیزه بیشتر ایجاد کند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لزوم ایجاد هویت ایرانی، اسلامی در شهر ، جریان جهادی برای ساخت مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ایجاد هویت ایرانی، اسلامی در شهر ، جریان جهادی برای ساخت مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید