هر آنچه از فیلم سقوط ماه 2 می دانیم

به گزارش وبلاگ پاییز، فیلم سقوط ماه به کارگردانی رولند امریش و بر اساس فیلم نامه مشترک او، اسپنسر کوهن و هرالد کلوسر ساخته شد و در تاریخ 4 فوریه در سینماها اکران شد.

هر آنچه از فیلم سقوط ماه 2 می دانیم

با توجه به اینکه این روزها تعداد فیلم های دنباله دار روزبه روز در حال افزایش هستند، به نظر نمی رسد که فیلم اکشن علمی-تخیلی امریش از این قافله عقب بماند و به خصوص با توجه به انتها شگفت انگیز آن، قطعا شاهد فراوری دنباله های دیگری از این فیلم خواهیم بود. بنابراین در اینجا می خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که آیا اصلا دنباله ای تحت عنوان سقوط ماه 2 وجود خواهد داشت یا خیر؟

داستان فیلم از این قرار است که هنگامی که یک نیروی مرموز ماه را از مدار اصلی خود خارج می نماید، دو فضانورد به نام های جو فاولر (با بازی هالی بری) و برایان هارپر (با بازی پاتریک ویلسون)، با یک نظریه پرداز توطئه به نام کی.سی هاوسمن (با نقش آفرینی جان بردلی) هم پیمان می شوند تا به یک مأموریت فضایی بروند و از برخورد ماه به زمین و نابودی حیات جلوگیری نمایند. اما چیزی که در نهایت کشف می نمایند فراتر از بدترین تصوراتشان است و پایه گذار داستانی می گردد که می توان در دنباله های بعدی بیشتر به آن پرداخت. با توجه به نحوه به انتها رسیدن فیلم سقوط ماه، امکان اینکه دنباله های دیگری در ادامه داستان فیلم ساخته شوند وجود خواهد داشت. قطعا امریش هم به این موضوع فکر کرده و داستان فیلم را به گونه ای ساخته وپرداخته کرده که راه را برای ساخت دنباله های بعدی باز بگذارد. بنابراین ما می خواهیم در این مطلب به بیان جزئیاتی در رابطه با سقوط ماه 2، تاریخ اکران آن و اینکه چه بازیگرانی در آن حضور خواهند داشت بپردازیم.

آیا فیلم سقوط ماه 2 هم به وسیله رولند امریش ساخته خواهد شد؟

امریش در ابتدا در نظر داشت تا فیلم سقوط ماه را به صورت یک فیلم سه گانه فراوری نماید اما پس از آن تصمیم گرفت فقط یک فیلم در رابطه با این موضوع بسازد. امریش در یکی از مصاحبه هایش گفته مطمئن نیست که دیگر بخواهد دنباله ای برای سقوط ماه بسازد، اما اگر این اتفاق بیفتد، قطعا همه تماشاگران شگفت زده خواهند شد. علاوه براین، اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا سقوط ماه 2 و سقوط ماه 3 پشت سر هم فیلم برداری خواهند شد. با این حال تا الان، این کارگردان هیچ گونه چراغ سبزی را برای ساخت سقوط ماه 2 نشان نداده است. یک دنباله دیگر قطعا نه تنها می تواند به موفقیت فیلم اول بیفزاید، بلکه می تواند راه را برای ساخت دنباله های بعدی هموارتر کند.

آیا با توجه به انتها سقوط ماه، می توان دنباله ای را برایش ساخته و پرداخته کرد

قسمت غافلگیرنماینده سکانس انتهای سقوط ماه نشان می دهد که داستان فیلم می تواند شگفتی های بیشتری را برای مخاطبین به همراه داشته باشد، به خصوص اگر همچنان تمرکز دنباله های فیلم بر روی ماه باشد. پس از اینکه کی.سی جان خود را فدا می نماید و هوشیاری او به وسیله فناوری هوش مصنوعی اسکن می گردد، به او گفته می گردد که باید کاری کند و آن ها باید هرچه زودتر دست به کار شوند. همین جمله می تواند به قسمت بعدی داستان سقوط ماه اشاره داشته باشد. علاوه بر این، این فیلم تنها به بخش هایی از داستان ابر ساختار بودن ماه و ارتباط آن با تاریخ بشر پرداخته است. بنابراین هنوز می توان داستان های زیادی را در این خصوص تعریف کرد. این احتمال وجود دارد که در سقوط ماه 2 شاهد این امر باشیم که کی.سی به آغاز یک زندگی تازه در یک سیاره دیگر یاری می نماید و شاید حتی آن ها به فکر ساختن ابر ساختار ماه مانند دیگری در بخشی دیگر از کهکشان بیفتند. در هر صورت، امریش انتها فیلم را باز گذاشت تا بتواند داستانش را در هر جهتی که می خواهد راهنمایی کند.

چه کسانی در سقوط ماه 2 به ایفای نقش خواهند پرداخت؟

هلی بری، پاتریک ویلسون و جان بردلی می توانند در سقوط ماه 2 هم حضور داشته باشند. تام، کاراکتری که مایکل پنا به ایفای نقشش پرداخت، در فیلم سقوط ماه کشته شد و همین اتفاق برای همسر سابق جو که نقش او را ایمه ایکواکور بازی می کرد نیز افتاد، بنابراین آن ها در این دنباله حضور نخواهند داشت. با این حال، به جز شخصیت های اصلی، چند شخصیت دیگر از جمله سانی با بازی چارلی پلامر، میشل با بازی کلی یو و برندا با نقش آفرینی کارولینا بارتچاک هنوز زنده اند و می توانند در سقوط ماه 2 حضورداشته باشند.

تاریخ انتشار سقوط ماه 2

از آنجایی که هنوز خبر ساخت سقوط ماه 2 به طور رسمی اعلام نشده، هیچ تاریخی هم به عنوان تاریخ انتشار این دنباله اعلام نشده است. با این حال، در برترین حالت، مخاطبان باید چیزی در حدود 2 سال دیگر منتظر بمانند. به علاوه، اول باید کار نوشتن فیلم نامه سقوط ماه 2 به انتها برسد. اگر تکمیل آن یک سال طول بکشد و یک سال دیگر نیز صرف فیلم برداری و کاربر روی مراحل پس از فراوری گردد، می توانیم انتظار داشته باشیم که در برترین حالت، این دنباله یک سال و نیم تا دو سال دیگر وارد سینماها گردد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه از فیلم سقوط ماه 2 می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فیلم سقوط ماه 2 می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید