هواوی و سامسونگ، دو رقیب عظیم این روزها

به گزارش وبلاگ پاییز، این روزها اسمارت فون ها به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم جهان تبدیل شده اند. همه ما ساعات زیادی از روز را به استفاده از گوشی های موبایلمان اختصاص داده و اوقات خود را پشت نمایشگر جهانی جذاب و جادویی گوشی های هوشمند خود می گذرانیم. حتی بسیاری افراد از این طریق شغل هایی را برای خود ایجاد نموده اند و کسب درآمد می نمایند. بنابراین خرید یک گوشی موبایل هوشمند که مطابق با خواسته ما باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواوی و سامسونگ، دو رقیب عظیم این روزها

به گزارش خبرگزاریاقتصاد ایران،برندهای معتبر گوشی های موبایل هوشمند مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی، ال جی، اپل، آنر و ... هر ساله انواع مختلف جدیدترین اسمارت فون های خود را روانه بازار نموده و در نتیجه تنوع بسیار بالایی در هنگام خرید پیش روی شماست. این که از کدام برند، با چه قابلیت هایی، با چه قیمتی و اینکه از کدام فروشگاه معتبر گوشی هوشمند خود را تهیه کنید چالش هایی هستند که در هنگام خرید با آن ها رو به رو خواهید شد. 19کالا برای حل این مسائل در کنار شماست. یک فروشگاه اینترنتی مجازی که با ارائه جدیدترین ها و بهترین های هر برند و البته با قیمتی مالی و مقرون به صرفه برای یک انتخاب بهتر به شما یاری می نماید. در 19کالا شما می توانید انواع مختلف گوشی های موبایل را در دسته بندی های جداگانه و با یک طبقه بندی منظم و سازمان یافته مشاهده کنید. بنابراین در این سایت دچار سردرگرمی و دغدغه برای انتخاب گوشی که مطابق با سلیقه شما باشد نخواهید شد.

گوشی هواوی و سامسونگ برندهایی بسیار پرفروش و پرطرفدار در فروشگاه اینترنتی 19کالا هستند که به خاطر قابلیت های زیاد، طراحی های چشم نواز و قیمت مناسبشان همیشه جز اولین گزینه ها برای خرید به شمار می فرایند. این دو کمپانی عظیم چینی و کره ای شاید به جرات بتوان گفت عظیم ترین رقبای هم محسوب می شوند و هر ساله گوشی هایی فوق العاده منحصر به فرد و خلاقانه روانه بازار می نمایند تا از این رقابت عظیم عقب نیفتند. البته هواداران این دو برند مطرح نیز مشتاقانه چشم انتظار معرفی جدیدترین ها و بهترین های این دو کمپانی معروف و محبوب آسیای شرقی هستند.

سامسونگ که از دیرباز یکی از مورد اعتماد ترین برندهای جهان به شمار می رود و طی سال ها عملکرد فوق العاده، توانسته خود را به مردم جهان ثابت کند و از اعتماد بالای آن ها برخوردار باشد. البته قیمت گوشی سامسونگ نیز در این زمینه بسیار موثر است زیرا تقریبا با هر سلیقه ای و هر انتظاری که داشته باشید می توانید از برند سامسونگ یک گوشی بی نظیر با قیمتی فوق العاده تهیه کنید. سامسونگ مدل Galaxy Note10 Lite SM یکی از بی رقیب ترین های 2020 نام گرفت. این گوشی فوق االعاده با ظاهر رویایی و طراحی بی نظیر و البته قابلیت هایی در خور تعریف نظرات مثبت زیادی را از آن خود کرد. قیمت گوشی سامسونگ در این مدل بسیار مناسب است زیرا سامسونگ این گوشی را با ویژگی هایی در حد پرچم دارانش روانه بازار کرد. بنابراین Galaxy Note10 Lite SM می تواند بهترین انتخاب برای علاقه مندان به گوشی های پرچم دار و البته با صرف هزینه ای کمتر باشد. در این گوشی سامسونگ همان طور که در سایر گوشی های سری نوت قابل مشاهده است یک قلم S-Pen در نظر گرفته شده که از بلوتوث کم مصرف یا LE برخودار بوده و امکان عکس برداری، دسترسی به قابلیت های پخش ویدیو و البته کنترل پرزنتیشن ها از طریق این قلم وجود دارد. از دیگر ویژگی های برجسته این مدل سامسونگ می توان به حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن اشاره نمود که بسیار مفید و کاربردی بوده و یکی از گزینه های مهم در هنگام خرید گوشی موبایل برای بسیاری محسوب می گردد. تراشه سامسونگ مدل Galaxy Note10 Lite SM از نوع اگزنوس 9810 است که یک پروسسور 10 نانومتری است و عملکرد فوق العاده ای دارد. دوربین های آن نیز بسیار باکیفیت و خوش ساخت هستند و سه لنز مجزای آن در یک ماژول مربعی علاوه بر ظاهر زیبا، عکس ها و فیلم هایی فوق العاده نیز ثبت می نمایند. طراحی بسیار شیک و مدرن این مدل سامسونگ، حسگر اثر انگشتی نوری در زیر صفحه نمایش، باتری بسیار پر قدرت 4500 میلی آمپری، فست شارژ 25 واتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، رنگ بندی متنوع و جذاب، صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED از دیگر ویژگی های خارق العاده این گوشی پرطرفدار ساسونگ هستند. قیمت گوشی سامسونگ برای این مدل بسیار مقرون به صرفه است که البته می توانید با یک تخفیف ویژه و قیمتی بسیار ارزان تر از بازار با گارانتی 18 ماهه داریا همراه آن را از 19کالا تهیه نمایید.

گوشی هواوی با خلاقیت ها و قابلیت های خود در سال های آینده غول های عظیمی را پشت سر گذاشته و عظیم ترین و قدرتمند ترین رقیب برای کمپانی های عظیم جهانی موبایل محسوب می گردد. یکی از بهترین ها و شناخته شده ترین های گوشی هواوی در 19کالا گوشی موبایل nova 5T است که در سپتامبر 2019 روانه بازار شد و البته مورد استقبال زیادی از سوی هواداران گوشی هواوی نیز نهاده شد. یکی از عظیم ترین مزیت های این مدل گوشی هواوی دوربین های بی نهایت با کیفیت آن محسوب می شوند که در نوع خود مثال زدنی هستند. گوشی هواوی nova 5T دارای دوربینی فوق العاده با کیفیت و البته با طراحی چشم نواز است. 4 لنز آن قادر هستند بهترین عکس و فیلم ها را خلق نمایند. هواوی با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در واقع یک دوربین دیجیتال مدرن را در اختیار شما می گذارد. تنوع رنگ های دوست داشتنی نیز nova 5T را به یکی از جذاب ترین ها برای هوادارانش تبدیل نموده است. رنگ های مشکی، آبی تیره، بنفش آبی چشم های زیادی را در سال 2019 خیره خود کرد. صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD آن، رزولوشن فوق العاده بالایی دارد و از کارکردن با آن نهایت لذت را خواهید برد. شارژ 50 درصدی در 24 دقیقه با فست شارژ 22.5 واتی، یکی از جذاب ترین مزایای آن محسوب می گردد. باتری 3750 میلی آمپری، دوربین سلفی تک لنز 32 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشتی در بخش کناری گوشی، حافظه 128 گیگابایتی و ... از برجسته ترین ویژگی های گوشی هواوی nova 5T به شمار می فرایند که جا دارد به آن ها اشاره کنیم. در 19کالا این مدل محبوب هواوی را همراه با ضمانت نامه 18 ماهه مایکروتل (کاریان همراه) تهیه نمایید و این مدل و سایر مدل های جذاب آن را هر چه بیشتر بشناسید.

منبع: اقتصاد ایران

به "هواوی و سامسونگ، دو رقیب عظیم این روزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی و سامسونگ، دو رقیب عظیم این روزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید