وجود 626 نقطه پر تصادف در راه های کشور

به گزارش وبلاگ پاییز، بنابر اعلام میدرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و ابنیه فنی راه ها با وجود اصلاح 261 نقطه پر تصادف در راه های کشور، هنوز 626 نقطه پر تصادف وجود دارد که اصلاح آنها نیازمند همکاری دستگاه ها و تامین بودجه است.

وجود 626 نقطه پر تصادف در راه های کشور

وبلاگ پاییز - مجید صباغ زاده میدرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و ابنیه فنی راه ها با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 261 نقطه پرتصادف اصلاح شده است، گفت: برای اصلاح 887 نقطه طبق برآوردی که ابتدای سال اجرا شده، حدود 9300 میلیاردتومان اعتبار احتیاج است.

صباغ زاده با اشاره به اصلاح نقاط حادثه خیز اظهار داشت: دور تازه شناسایی نقاط پرحادثه در انتهای سال گذشته اجرا شده، و 887 نقطه پرتصادف شناسایی و به وسیله کمیسیون ایمنی راه های کشور به دستگاه های ذی ربط مانند استانداری ها، پلیس راه، و سازمان راهداری ابلاغ شد.

به گفته وی: از انتهاِ سال گذشته و با نهایی شدن فهرست، اقدامات اولیه را انجام دادیم. ابتدا نقاط را براساس دستورالعمل تعریف شده، آشکارسازی کردیم و از همان زمان برداشت های میدانی و آنالیز روی طرح های اصلاحی شروع شد.

از راز های اولین ایرباس ایران ایر در کانال یوتیوب وبلاگ پاییز پلاس مطلع شوید:

وی ادامه داد: پس از انتها سفرهای نوروزی 1402، جلساتی داشتم برای تهیه راه حل و روشی که بتوانیم از راه حلهای مختلف برای اصلاح نقاط استفاده کنیم. ظرف یک ماه، راه حلهای اولیه شناسایی و تهیه شد. تا کنون از 887 نقطه ای که شناسایی شده، 261 نقطه به صورت کام اصلاح شده، و با پلیس راه، صورت جلسه کردیم بقیه هم در دست اجراست.

گزارش وبلاگ پاییز در کنار سریع ترین هواپیما مسافربری دنیا را در کانال یوتیوب وبلاگ پاییز پلاس دیدن کنید:

میدرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و ابنیه فنی راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار کرد: تعهد 1402 سازمان راهداری، اصلاح 400 نقطه است. امیدواریم بتوانیم تا انتها سال 261 نقطه را به 400 نقطه برسانیم. با توجه به پروژه هایی که در دست داریم و مابقی را با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، اگر یاری استانداری ها به موقع انجام دهد، سعی می کنیم تا انتها سال بعد 487 نقطه به جای مانده را هم با توجه به اعتباراتی که داریم و مساعدت استانداری ها برطرف کنیم.

صباغ زاده با بیان اینکه برای 887 نقطه طبق برآوردی که ابتدای سال اجرا شده، حدود 9300 میلیاردتومان اعتبار احتیاج است، اضافه کرد: بخشی از این اعتبارات اجرا شده است. اما اگر بخشی از این پروژه ها به سال بعد موکول گردد، افزایش قیمت خواهد داشت. البته ما علاوه بر این نقاط، پروژه های ناتمامی که از سال های گذشته برای نقاط تحت عنوان پرتصادف یا مستعد حادثه هم این فرآیند را داشتیم و از ابتدای سال تا کنون ازاین نقاط ناتمام هم 279 نقطه را اصلاح کردیم.

برترین کامیون آلمان به ایران رسید ویدیوی کامل آنالیز این کشنده مان را در کانال یوتیوب وبلاگ پاییز پلاس دیدن کنید:

وی درباره برآورد از مقدارِ افزایش اعتبار لازم در صورت تاخیر در اجرای این طرح ها گفت: ما پیگیر اصلاح این نقاط و تامینِ منابع مالی آن ها هستیم. بخشی به سازمان راهداری مرتبط است و بخشی هم به سازمان مدیریت و نهادهای دیگر که بتوانند منابع را تامین نمایند. بخشی از این اعتبارات از منابع عمومی است که سازمان برنامه و بودجه باید در طرح های اعتباری سالیانه تحت عنوان نقاط پرتصادف قرار دهد، بخشی هم از منابع داخلی سازمان راهداری تامین می گردد که تکافوی همه نقاط را نمی دهد.

اگر استانداری ها به تعهدی که به وسیله معاون اول رئیس جمهوری اجرا شده است پایبند باشند، سعی می کنیم تا انتها شهریور 1403 بتوانیم همه نقاط را اصلاح کنیم.

برترین تایر ایرانی کدام است؟ / آنالیز تخصصی ویژگی های تایرهای ایرانی جهت خرید

شرایط فروش لاستیک تغییر کرد + جزئیات

ترانزیت به اروپا ممنوع شد / کشنده های ایرانی در مرزهای اروپا متوقف شدند

کشنده مان 2019 آنالیز شد + قیمت اولین مان وارداتی به کشور پس از 18 سال

دنا پلاس اتومات آپشنال چه امکاناتی دارد؟ آنالیز افت شدید کیفیت خودرو

پژو 207 شش سرعته دستی و اتومات مقایسه شدند / کدامیک برنده شد؟

برترین کامیون دنیا برای ایران؛ کامیون اسکانیا گازسوز

کشنده پیلسان آنالیز شد؛ چقدر ارزش خرید دارد؟

منبع: ایسنا

منبع: بیت ران

به "وجود 626 نقطه پر تصادف در راه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 626 نقطه پر تصادف در راه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید