ورود جهانگرد به ایران افزایش یافت

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی گفت: با وجود تهدیدهای آمریکا ورود توریست خارجی به ایران در شش ماه اول امسال بیش از 51 درصد افزایش داشت که با توجه به رشد چهار درصدی در سال گذشته این مقدار رشد توریست شاخص بی نظیری طی چند دهه گذشته است. این خبر در بخش ایران و افزایش ورود توریست به کشور می باشد.

ورود جهانگرد به ایران افزایش یافت

به گزارش ایسنا، علی اصغر مونسان در همایش نجوم و گردشگری فضاپایه در نیاسر اظهار کرد: با هدف توسعه زیر ساخت های گردشگری، ساخت هتل در دولت تدبیر و امید رشد قابل توجهی داشت به طوری که هتل های چهار و پنج ستاره از 125 هتل در شروع دولت به رقم 158 رسیده که امیدواریم تا سرانجام دولت دوازدهم به 240 هتل برسد.

وی توضیح داد: با اجرای یک هزار و 900 طرح گردشگری به ارزش 430 هزار میلیارد ریال به وسیله صندوق توسعه ملی وام مقرون به صرفه در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهور تاکید نمود: حوزه گردشگری یک حوزه فرابخشی است و نیازمند همکاری با بخش های مختلف است تا ابعاد گوناگون آن توسعه پیدا کند. این بخش تا به امروز توانسته برترین امکانات را در زمینه اشتغال و درآمدزایی فراهم کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: صنعت گردشگری علاوه بر ارزآوری می تواند در تعامل بین دولت ها نیز نقش موثری ایفا نماید و هر یک از گردشگران خارجی می توانند به عنوان سفیری برای معرفی ایران باشند.

به گزارش ایسنا، همایش یک روزه نجوم و گردشگری فضاپایه با حضور وزیر ارتباطات و رئیس سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان استان اصفهان و شهرستان کاشان در شهر سبز نیاسر برگزار گردید.

منبع: همگردی

به "ورود جهانگرد به ایران افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود جهانگرد به ایران افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید