پرسپولیس ، سپاهان؛ احتمالا چهارشنبه سوری!

به گزارش وبلاگ پاییز، لیگ برتر ایران در حالی از امروز ده هفته پایانی خود را استارت خواهد زد که سازمان لیگ هنوز هفته بیست و سوم را اعلام نکرده، اما سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ دقایقی پیش خاطرنشان کرد که این بازی ها روز های 22 و 23 اسفند به انجام خواهند رسید.

پرسپولیس ، سپاهان؛ احتمالا چهارشنبه سوری!

این در حالی است که حساسترین بازی هفته بیست و سوم، بین پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. نکته جالب اینکه 23 اسفند روز چهارشنبه سوری است که برگزاری این ملاقات حساس در چنین روزی اتفاق قابل توجهی خواهد بود.

باتوجه به حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس روز گذشته از سازمان لیگ درخواست که بازی های این تیم با فروش تمام ظرفیت طبقه اول برگزار گردد و انتظار دارد این درخواست در بازی با سپاهان اعمال گردد. هفته گذشته سپاهان در حضور تماشاگرانش از پرسپولیس میزبانی کرد.

استقلال در هفته بیست و سوم به مصاف فولاد خواهد رفت که این بازی هم در استادیوم فولاد آره نا حساسیت خود را خواهد داشت و از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

باتوجه به اینکه بازی های پرسپولیس و استقلال عموما در یک روز برگزار نمی گردد، اگر سازمان لیگ روی تصمیم خود برای برگزاری بازی در روز های 22 و 23 اسفند پافشاری کند، یکی از دو تیم مرکز باید روز چهارشنبه سوری به مصاف حریف برود.

نکته جالب اینکه تراکتور دیگر تیم پرتماشاگر فوتبال ایران نیز در این هفته میزبان خواهد بود و در استادیوم خانگی خود به مصاف مس رفسنجان می رود.

به گفته سهیل مهدی، هفته بیست و سوم آخرین بازی های برگزارشده لیگ برتر در سال 1401 خواهد بود و 7 بازی پایانی از روز ده فروردین استارت می خورند.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "پرسپولیس ، سپاهان؛ احتمالا چهارشنبه سوری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس ، سپاهان؛ احتمالا چهارشنبه سوری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید