پلمب 235 مرکز عرضه کننده قلیان در آذربایجان شرقی در دوران پاندمی کرونا

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت آذربایجان شرقی با بیان این که تعداد اماکن و مراکز عرضه کننده قلیان- در اسفند ماه 99، 474 مرکز بوده است، گفت: 235 مرکز عرضه کننده قلیان در دوران پاندمی کرونا در آذربایجان شرقی پلمب شده است.

پلمب 235 مرکز عرضه کننده قلیان در آذربایجان شرقی در دوران پاندمی کرونا

محمد قنبری در گفت وگو با وبلاگ پاییز، با بیان این که رایج ترین شیوه مصرف دخانیات در کشور ما سیگار و قلیان است، گفت: شیوع مصرف دخانیات در بین جوانان باعث ضعیف شدن سیستم دفاعی بدن، خطر آلودگی به کرونا ویروس با علائم بیماری شدید و مرگ زودرس در اثر نارسایی تنفسی می گردد.

وی با اشاره آخرین شرایط عرضه و تبلیغات دخانیات آذربایجان شرقی در شش ماه دوم سال 99، اظهار کرد: در استان 2786 واحد صنفی فروشنده محصولات دخانی دارای مجوز عاملیت هستند که دخانیات در آن ها عرضه می گردد ومابقی نیز در 11139 مرکز فاقد عاملیت فروش عرضه می گردد..

رئیس گروه بهداشت محیط آذربایجان شرقی با اشاره به استندهای فروش سیگار در استان، گفت: تعداد واحدهای صنفی دارای استند فروش سیگار 7210، واحدهای صنفی که اقدام به جمع آوری استندهای فروش نموده اند، 513 واحد و تعداد اخطار بهداشتی صادر شده 4648 مورد بوده است.

وی ادامه داد: تا به امروز 291 مورد به مراجع قضایی معرفی و 141 مورد در استان پلمب شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پلمب 235 مرکز عرضه کننده قلیان در آذربایجان شرقی در دوران پاندمی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 235 مرکز عرضه کننده قلیان در آذربایجان شرقی در دوران پاندمی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید