پیغام مهم یحیی گل محمدی برای طرفداران پرسپولیس

به گزارش وبلاگ پاییز، تهران (پانا) سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی درباره مسائل این تیم با طرفداران مسائلی را مطرح نمود.

پیغام مهم یحیی گل محمدی برای طرفداران پرسپولیس

یحیی گل محمدی بدنبال روزهای پرتنشی که باشگاه پرسپولیس سپری می نماید، با انتشار پیغامی مطالبی را برای طرفداران محبوب ترین تیم فوتبال ایران گفت.

در پیغام یحیی گل محمدی خطاب به طرفداران پرسپولیس آمده است:

با توجه به نگرانی های طرفداران عزیز ذکر بعضی نکات را ضروری می دانم؛

باشگاه امروز به بازیکنان فصل قبل گفته برخلاف قول داده شده فعلاً بخاطر مسائل اقتصادی و اولویت در پرداخت به آقای برانکوی عزیز، نمی توانیم پرداختی داشته باشیم.

بازیکنان تاریخ ساز و باغیرت تصور می کردند با توجه به اظهارنظرها مبنی بر تأمین بدهی به برانکو این مشکل حل شده و پس از دو سه بار منتفی شدن وعده پرداخت به جامانده مطالبات و آپشن ها، بیستم مهر حتماً طلبشان پرداخت می گردد اما اکنون تعیین شده معادلات باشگاه به هم خورده و مبلغ طلب آقای برانکو به طور کامل تأمین نشده و همچنین باشگاه اکنون توان پرداخت به آنها را ندارد. بازیکنان زحمتکش تیم هم با آگاهی از این موضوع و مسائل به وجود آمده، در تمرین امروز حضور خواهند یافت.

کاش این مسائل قبل از آغاز تمرینات و موعد پرداخت در یک جلسه مشترک به آن ها اعلام می شد. در ضمنًً قرارداد اغلب بازیکنان پرافتخار ما یک چهارم پایه قرارداد بعضی تیم ها است و آنها در صورت افتخارآفرینی در لیگ و آسیا حدود سی تا پنجاه درصد آپشن دریافت می نمایند.

همین نفرات بودند که آپشن های قرارداد لیگ هجدهم را اواخر لیگ نوزدهم و پس از کسر سی درصد دریافت کردند و نهایت همکاری را با باشگاه خود داشته اند و در زمره تاریخ سازان باشگاه عظیم پرسپولیس هستند و شایسته نهایت احترام و تقدیر؛ و فراموش نکنیم این بازیکنان با کمترین امکانات و با از خود گذشتگی توانستند به فینال راه پیدا نمایند. از طرفداران عزیز خواهش می کنم مراقب کسانی که دنبال ایجاد اختلاف بین شما و بازیکنان هستند، باشند.

در ضمنًً امیدوارم مشکل قرارداد بعضی نفرات با تعصب تیم مثل خلیل زاده، کنعانی زادگان، نادری، رادوشوویچ و.... با مذاکرات در فضایی منطقی حل و فصل گردد و هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نگردد و پیشنهادات دیگر تیم ها به بعضی نفرات هم دردسرساز نگردد.

تأکید می کنم به شدت با جدایی بشار عزیز مخالفم و مخالفت من با جدایی بشار را همه می دانستند امیدوارم او هر چه زودتر این پیشنهاد قطری را فراموش کند.

طرفداران عزیز؛

می دانم استرس زیادی متحمل شده اید. حقیقتاً خودم هم درد دل هایی دارم و همچون شما نگران بعضی مسائل هستم اما ان شاءالله با پیگیری باشگاه و هیات مدیره، نگاه مثبت بازیکنان و دعا و انرژی مثبت شما یکایک مسائل و چالش ها حل گردد و بتوانیم با تمرکز و آرامش آماده مسابقات شویم. بعضی چالش ها ریشه در مسائل اقتصادی دارد و بعضی هم با انعطاف و پیگیری و آنالیز ان شاءالله حل می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیغام مهم یحیی گل محمدی برای طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مهم یحیی گل محمدی برای طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید