چالش نو پرسپولیس؛ چه کسی کاپیتان سوم گردد؟

به گزارش وبلاگ پاییز، سیدجلال حسینی برای ششمین سال متوالی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت تا باسابقه ترین کاپیتان سرخپوشان در لیگ برتر گردد و از کریم باقری سبقت بگیرد. کاپیتان دوم سرخ ها بعلاوه امید عالیشاه است، اما او هنوز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده و باید دید شرایطش به چه شکلی خواهد بود.

چالش نو پرسپولیس؛ چه کسی کاپیتان سوم گردد؟

اما شاید نکته اصلی درباره کاپیتان سوم باشد؛ جایی که با جدایی احمد نوراللهی، باید فردی نو این وظیفه را برعهده بگیرد. کمال کامیابی نیا از لیگ پانزدهم در جمع پرسپولیسی ها حضور دارد و حالا هفتمین فصل بازی را شروع می نماید و طبیعتاً گزینه نخست خواهد بود، اما او هم مثل عالیشاه تحت قرارداد پرسپولیس نیست.

پس از او وحید امیری و سیامک نعمتی بیشترین تعداد بازی را انجام داده اند، اما بیشترین سال عضویت متعلق به بوژیدار رادوشویچ است که البته به اسم گلر دوم شانس چندانی برای بازی نخواهد داشت.

باتوجه به تعداد بازی های نیمکت نشینی سیدجلال حسینی و امید عالیشاه در سال های اخیر، کاپیتان سوم پرسپولیس نقشی کلیدی در ترکیب این تیم داشته و حالا باید دید فرایند جابجایی و تصمیم کادرفنی به چه شکلی خواهد بود و چه کسی در این صندلی قرار می گیرد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "چالش نو پرسپولیس؛ چه کسی کاپیتان سوم گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش نو پرسپولیس؛ چه کسی کاپیتان سوم گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید