آرتتا: خوشحالم طرفداران مان را در استادیوم دیدیم

به گزارش وبلاگ پاییز، سرمربی آرسنال از حضور تماشاگران محدود در بازی تیمش برابر راپیدوین در لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

آرتتا: خوشحالم طرفداران مان را در استادیوم دیدیم

به گزارش وبلاگ پاییز و به نقل از ساکرنت، آرسنال در ادامه ملاقاتهای هفته پنجم لیگ اروپا توانست 4 بر یک راپیدوین اتریش را شکست دهد و به راستا پیروزی برگردد. در این بازی با نظر مساعد دولت انگلیس، 2 هزار طرفدار آرسنال توانستند در استادیوم حاضر شوند و بازی تیم شان را از نزدیک تماشا نمایند.

از زمان ورود ممنوعیت حضور تماشاگرها به دلیل شیوع ویروس کرونا، این اولین بار است که هواداران اجازه بازگشت به استادیوم خانگی آرسنال را دارند.

مایکل آرتتا بعد از این ملاقات گفت: این یک احساس خاص است، من بسیار خوشحالم که هواداران برگشتند. فکر می کنم آن ها سهم بزرگی در پیروزی داشتند. فقط 2 هزار طرفدار وجود داشت، اما تصور این بود که تعداد بسیار بیش تری حضور دارند. آن ها بسیار از تیم حمایت می کردند، بسیار تشویق می کردند و بچه ها گفتند که احساس این حمایت و انرژی برای آن ها مهم است. بسیار ممنونم که آمدید و از ما حمایت می کنید. بدون طرفدار فوتبال یک ورزش کاملاً متفاوت است. بازیکنان تمرکز و احساسات خود را از دست می دهند. در انتها ما برای جلب رضایت هواداران بازی می کنیم. امیدوارم در بازی های بعدی نیز حضور بیش تری از هواداران را در استادیوم ها ببینیم.

آرسنال در بازی بعدی خود باید در لیگ اروپا برابر تاتنهام به میدان برود که در صدر جدول لیگ برتر انگلیس واقع شده است و این ملاقات می تواند از اهمیت بالایی برای هر دو تیم لندنی برخوردار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آرتتا: خوشحالم طرفداران مان را در استادیوم دیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: خوشحالم طرفداران مان را در استادیوم دیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید