این اتفاق در استقلال یک رسوایی بزرگ است ، طرفداران دیگر به فکر قهرمانی نیستند

به گزارش وبلاگ پاییز، پیشکسوت استقلال اضافه کرد: حذف یکی از تیم های پرسابقه در لیگ قهرمانان که دو بار هم به قهرمانی رسیده و جام را بالای سر برده فوتبال ما را زیر سوال خواهد برد و یک رسوایی است.

این اتفاق در استقلال یک رسوایی بزرگ است ، طرفداران دیگر به فکر قهرمانی نیستند

به گزارش وبلاگ پاییز حسین فرزامی در خصوص نزدیک بودن استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا به علت پرونده های مالی سنگین گفت: این روزها همه علاقه مندان استقلال بیشتر از آنکه به فکر ادامه بازی های لیگ باشند نگران حذف استقلال از لیگ قهرمانان هستند. البته کار به اینجا ختم نخواهد شد و استقلال با این شرایط از پنجره جابجایی هم محروم می گردد. متاسفانه زمان زیادی از دست رفته است.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: حذف یکی از تیم های پرسابقه در لیگ قهرمانان که دو بار هم به قهرمانی رسیده و جام را بالای سر برده فوتبال ما را زیر سوال خواهد برد و یک رسوایی است. طرفداران هنوز امیدوارند که در اندک زمان به جامانده استقلال از لیگ قهرمانان حذف نشده و پنجره جابجاییی اش بسته نگردد.

فرزامی با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال هم گفت: متاسفانه هر مدیری که آمد تقصیر را به گردن دیگری انداخت و این مسئله تا به امروز ادامه پیدا نموده است. این مسائل نه تنها رفع نشده بلکه روز به روز هم بیشتر شده است و حالا طرفداران منتظر هستند تا ببینند در این ساعت های به جامانده آیا اتفاق خاصی رخ خواهد داد یا خیر.

وی در خصوص ملاقات روز آدینه 11 فروردین ماه استقلال برابر ذوب آهن اصفهان توضیح داد: استقلالی ها همگی نگران شرایط لیگ قهرمانان هستند. البته کادر فنی کوشش نموده تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایطی ایده آل قرار بدهد تا استقلال بتواند یک بازی خوب همراه با پیروزی را مقابل ذوب آهن به دست بیاورد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: ذوب آهن برای کسب حداقل یک امتیاز به تهران می آید. به طور حتم این تیم تدافعی بازی خواهد نمود

منبع: همشهری آنلاین

به "این اتفاق در استقلال یک رسوایی بزرگ است ، طرفداران دیگر به فکر قهرمانی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اتفاق در استقلال یک رسوایی بزرگ است ، طرفداران دیگر به فکر قهرمانی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید