تاج اعلام نمود؛ جواد نکونام سرمربی و کی روش مدیر فنی ایران می گردد

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس تازه فدراسیون فوتبال از سرمربی آینده تیم ملی ایران برای جام ملت ها رونمایی کرد.

تاج اعلام نمود؛ جواد نکونام سرمربی و کی روش مدیر فنی ایران می گردد

به گزارش وبلاگ پاییز بعد از معرفی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نام جواد نکونام به عنوان یکی از گزینه های دستیاری او در این تیم مطرح شد.

نکونام که سابقه کاپیتانی و حتی دستیاری در تیم ملی ایران در دوران کی روش را دارد، این فصل سرمربی تیم فولاد خوزستان است با این حال این باشگاه تا به امروز با جدایی این مربی مخالفت نموده است.

مشکل حضور نکونام در تیم ملی احتمالاً رفع می گردد ولی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز خود خبری مهم و تازه را اعلام نمود.

وی گفت: در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت های 2023 آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید نمود: البته برای نکونام همچنان در حال رایزنی هستیم تا اتفاقی رخ بدهد. اگر فردا خبری شنیدید که نکونام به تیم ملی نمی آید تعجب نکنید ولی ان شاءالله مشکل حل می گردد.

مسابقات جام ملت های 2023 بعد از جام جهانی قطر و در زمستان سال جاری برگزار می گردد؛ هنوز میزبان تازه این رقابت ها بعد از انصراف کشور چین معین نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تاج اعلام نمود؛ جواد نکونام سرمربی و کی روش مدیر فنی ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج اعلام نمود؛ جواد نکونام سرمربی و کی روش مدیر فنی ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید