تبلیغات و بازاریابی حلقه مفقوده گردشگری شهر یزد

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: طراحی پارک های موضوعی و مجتمع های فرهنگی، ورزشی و گردشگری برای افزایش شور و نشاط اجتماعی و ماندگاری گردشگران ضرورت دارد.

تبلیغات و بازاریابی حلقه مفقوده گردشگری شهر یزد

حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه کمیسیون گردشگری گفت: توجه به مدیریت و ایجاد جاذبه های تفریحی ورزشی، از جاذبه های مکمل گردشگری است که بسیار برای شهر یزد مورد احتیاج به شمار می رود، ضروری است بازآفرینی شهری در یزد رخ دهد و در سطح شهر مجتمع های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و گردشگری ایجاد گردد.

او ادامه داد: طراحی پارک های موضوعی نیز ضرورت دارد تا برای عموم مردم شهر برنامه ریزی گردد و بتوانند اوقات فراغت خود را در این مجموعه ها بگذرانند، وجود چنین پارک هایی ضمن اینکه هیجان شهروندان تخلیه می گردد، می تواند کارکرد فرهنگی و آموزشی در حوزه گردشگری نیز داشته باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، درخصوص تبلیغات و بازاریابی گردشگری شهر یزد گفت: با فراوری محتوا در شبکه های ملی و اجتماعی و به خصوص مجازی می توان شهر یزد را به همگان معرفی کرد، تبلیغات حلقه مفقوده زنجیره گردشگری شهر یزد است.

حقیرالسادات اضافه کرد: به نظر بسیاری از کارشناسان گردشگری ضرورت دارد افتخارات بین المللی و میراثی شهر یزد در جهان به وسیله رسانه و تبلیغات معرفی گردد.

او در سرانجام تاکید نمود: در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و با استفاده از ظرفیت کارشناسان مختلف در حوزه های تبلیغات، در زمینه توسعه تبلیغات گردشگری گام های موثری برداشته خواهد شد

وبلاگ پاییز یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تبلیغات و بازاریابی حلقه مفقوده گردشگری شهر یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات و بازاریابی حلقه مفقوده گردشگری شهر یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید