تجربه آموزشی بهتر در کلاس درس با LG CreateBoard

به گزارش وبلاگ پاییز، ال جی الکترونیکس (LG) از راه اندازی مجموعه راه حلهای تخته سفید دیجیتال LG CreateBoard (مدل های 86TR3DK - 75TR3DK - 65TR3DK - 55TR3DK) برای محیط های آموزشی خبر داده است. تخته هوشمند LG CreateBoard برای کلاس های دیجیتال ایده آل است و صفحه نمایش چند لمسی 40 نقطه ای دارد که تجربه ای روان و تعاملی را برای نوشتن و طراحی فراهم می آورد. این محصول بعلاوه همکاری بی وقفه ای با برنامه های یادگیری دیجیتالی اختصاصی و مدیریت از راه دور با یک راه حل مبتنی بر ابر و آسان دارد.

تجربه آموزشی بهتر در کلاس درس با LG CreateBoard

تمام نوترین مدل های تخته هوشمند LG CreateBoard به نحوی طراحی شدند تا احتیاجهای دانش آموزان و مربیان امروزی در زمینه یادگیری دیجیتال را برآورده نمایند و مجهز به صفحه نمایش 2160 × 3840 (UHD) هستند که عملکرد چند لمسی 40 نقطه ای را ارائه می نمایند. این محصولات همه کاره و نو تجارب یادگیری تعاملی و سرگرم نماینده را تسهیل می نمایند و برای یادگیری بازی ها، فعالیت های مشترک و موارد دیگر ایده آل هستند.

در میان بسیاری از ویژگی های مناسب برای مربیان و معلمان که به وسیله این تخته هوشمندهای ال جی ارائه می شوند، دسترسی کد QR و مشاهده هوشمند نیز وجود دارند. با تأیید QR، مربیان و معلمان می توانند به راحتی به Google Drive و Microsoft OneDrive خود در این تخته هوشمند دسترسی داشته باشند و به سرعت مطالب آموزشی را بدون احتیاج به چاپ کردن آن ها به دانش آموزان منتقل نمایند. در همین حال، ویژگی مشاهده هوشمند یا Smart Viewing امکان نمایش دو یا چند موضوع را در صفحه نمایش فراهم می آورد و این کار را چه در پنجره های مجزا و چه در حالت تصویر در تصویر انجام می دهد. این عملکرد به دانش آموزان یاری می نماید تا بهتر دستورالعمل ها و محتوای یادگیری را درک نمایند و به آن ها اجازه می دهد چندین سند، ویدیو یا سایر مطالب را به طور همزمان مشاهده نمایند.

محصولات LG CreateBoard برای فضاهای یادگیری دیجیتالی مناسب هستند و با برنامه LG CreateBoard Lab ارائه می شوند که ابزارهای نوشتاری متنوعی را در اختیار مصرف نماینده قرار می دهد که می توانند تعامل با دانش آموزان را دو چندان نمایند. LG CreateBoard Share نیز یکی دیگر از برنامه های در دسترس است که اشتراک گذاری صفحه نمایش به صورت بدون سیم تا حداکثر 9 مورد را به صورت همزمان روی این تخته هوشمند فراهم می آورد. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا به راحتی فایل ها را از دستگاه های شخصی خود به اشتراک بگذارند و کار خود را با معلم مشاهده نمایند و فرصتی برای بازخورد سازنده و به اشتراک گذاری ایده ها ایجاد نمایند.

سیستم مدیریت دستگاه LG ConnectedCare DMS یک راه چاره مدیریتی دستگاه ابری است و برای مدارس و دیگر محیط های آموزشی طراحی شده است و این امکان را فراهم می آورد تا به راحتی بتوان روی تخته هوشمندهای LG CreateBoard مدرسه نظارت داشت و آن ها را مدیریت کرد. این سیستم مدیریت یک داشبورد یکپارچه بصری دارد که به مدیران اجازه می دهد تا بتوانند صفحه نمایش های LG CreateBoard موسسات آموزشی خود را مشاهده و از راه دور نیز عملکرد آن ها را کنترل نمایند. آن ها بعلاوه می توانند با استفاده از این سیستم مدیریت هشدارهایی را به تخت هوشمندها ارسال نمایند تا دانش آموزان و معلمان را از پیغام های مختلف مطلع نمایند.

معاون ارشد و رئیس واحد تجاری صفحه نمایش اطلاعاتی شرکت راه چارههای تجاری ال جی الکترونیکس یعنی پایک کی مون اظهار داشته:

تخته هوشمند LG CreateBoard به متخصصان آموزشی و دانش آموزان تجربه ای تعاملی و مجذوب کننده ارائه می دهد و برای محیط ها و روش های یادگیری دیجیتال امروزی مناسب است. ما با استفاده از فناوری های استثنایی نمایشگرهای خود، به ارائه راه چارههای پیشرفته ادامه خواهیم داد، راه چارههایی که احتیاجهای در حال تحول بخش آموزشی را برآورده خواهند کرد.

منبع: فوت و فن

به "تجربه آموزشی بهتر در کلاس درس با LG CreateBoard" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه آموزشی بهتر در کلاس درس با LG CreateBoard"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید