خبرنگاران همه ادارات ثبت احوال در خراسان رضوی فعال هستند

به گزارش وبلاگ پاییز، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: بخش های ثبت وفات و تولد ادارات ثبت احوال استان به صورت کامل در ایام اعمال محدودیت های کرونایی فعال هستند.

خبرنگاران همه ادارات ثبت احوال در خراسان رضوی فعال هستند

سید حسین نیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پاییز اضافه نمود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و ابلاغ دستورالعمل نحوه فعالیت در ایام محدودیت های هفته جاری، بعضی بخشهای غیرضروری ادارات تعطیل شدند و سایر بخش ها نیز طبق بخشنامه ابلاغی با حداقل نیرو فعال هستند.

وی با اشاره به حضور یک معاون و کارشناس در بخش های مختلف اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی در این ایام ادامه داد: در شهرستانها نیز بخش ثبت وفات و تولد ادارات ثبت احوال به صورت 100 درصدی فعال هستند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ اداره زیرمجموعه این اداره کل تعطیل نیست و فعالیت ها طبق بخشنامه های ابلاغی در حال اجرا است.

هم اکنون جمعیت استان خراسان رضوی 6 میلیون و 526 هزار نفر است که بعد از تهران رتبه دوم کشور را از این نظر دارد و 31 اداره ثبت احوال در این استان خدمت رسانی می نمایند.

طبق اعلام استاندار خراسان رضوی، در هیچ یک از ادارات استان در هفته جاری تعطیلی کامل و مطلق وجود نخواهد داشت و در این زمینه و با توجه به موضوع، حضور یک سوم کارمندان، به مدیران ارشد دستگاه ها واگذار شده است.

بر اساس اعلام رسمی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 382 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 48 هزار و 628 تن رسید و 27 استان همچنان در شرایط قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران همه ادارات ثبت احوال در خراسان رضوی فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همه ادارات ثبت احوال در خراسان رضوی فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید