راهیابی دو تیم والیبال چهارمحال و بختیاری به لیگ دسته اول

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: برای اولین بار بعد از 14 سال، دو تیم والیبال بانوان به لیگ دسته اول راه پیدا کردند.

راهیابی دو تیم والیبال چهارمحال و بختیاری به لیگ دسته اول

به گزارش وبلاگ پاییز از شهرکرد، کمال اکبریان رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: در آنالیز شرایط تیم های والیبال استان به مشکل منابع اقتصادی رسیدیم که همین امر مانع حضور در مسابقات کشوری و ملی می شد لذا درصدد برطرف این نقص برآمدیم.

او اضافه نمود: از آنجایی که هزینه در باشگاه بانوان کمتر از باشگاه های آقایان است پس برطرف مشکل را از باشگاه های بانوان شروع و اعلام کردیم اگر باشگاهی داوطلب است که بخشی از هزینه ها را متقبل گردد اعلام آمادگی کند تا بقیه هزینه ها را ما بر عهده بگیریم.

بیشتر بخوانید

اکبریان اضافه نمود: بعد از فراخوان تیم ترنم اعلام آمادگی و هزینه ورود به دسته اول را واریز و بعد از آن نیز تیم آوا اعلام آمادگی کرد که درخواست ها به فدراسیون والیبال کشور ارسال و موافقت شد که برای اولین بار بعد از 14 سال دو تیم بانوان در لیگ دسته اول شرکت نمایند.

او گفت: مباحث اقتصادی و نبود حامی اقتصادی مهمترین مشکل تیم های ورزشی استان است زیراکه از ظرفیت سرمایه گذاران و صنعتگران کمتر استفاده شده که با چند تن از این افراد صحبت شده است تا ظرفیت های بالقوه را به ظرفیت بالفعل تبدیل کنیم.

اکبریان توضیح داد: پیش بینی می گردد که ظرف یک تا دو سال آینده با برنامه چهره های مهمی را در سطح ملی آماده کنیم زیراکه توانمندی و فیزیک جوانان و سطح بالای ارتفاع قابلیت هایی است که باید از آن ها استفاده کرد.

او گفت: بخش عمده بازیکنان این دو تیم بومی هستند و در پست هایی که بازیکنان بومی در حد ملی نباشند نیز از تیم های دیگر یاری می گیریم، اما فعلا اولویت تیم ها پرورش بازیکن است.

اکبریان با اشاره به اینکه حداکثر تا یک ماه آینده مسابقات شروع می گردد، ادامه داد: برای میزبانی مسابقات درخواست داده ایم و اکنون نیز هر دو باشگاه با حضور برترین مربیان در حال تمرین هستند تا آمادگی لازم را برای مسابقات کسب نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راهیابی دو تیم والیبال چهارمحال و بختیاری به لیگ دسته اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی دو تیم والیبال چهارمحال و بختیاری به لیگ دسته اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید