ردمی نوت 11SE معرفی گردید؛ حذف شارژر از جعبه

به گزارش وبلاگ پاییز، ساعاتی قبل شیائومی در هند از گوشی ردمی نوت 11SE رونمایی کرد که ششمین عضو از خانواده ردمی نوت 11 محسوب می گردد. البته از نظر سخت افزاری و ظاهری گوشی جدیدی محسوب می گردد و در عمل همان ردمی نوت 10S است که سال گذشته راهی بازار شد. متاسفانه همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی بدون شارژر راهی بازار می گردد و به نظر می رسد شیائومی می خواهد این رویه را برای دیگر گوشی های مقرون به صرفه قیمت خود تکرار کند.

ردمی نوت 11SE معرفی گردید؛ حذف شارژر از جعبه

در پنل جلویی این گوشی نمایشگر 6.43 اینچی تعبیه شده که مبتنی بر پنل AMOLED است و رزولوشن Full HD+ را ارائه می دهد. حداکثر روشنایی به 1100 نیت می رسد و این یعنی برای استفاده زیر نور خورشید با مسئله ای روبرو نخواهید شد. قلب تپنده آن چیپست Helio G95 مدیاتک است که در کنار آن تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نمایند.

در پنل پشتی دوربین چهارگانه مورد استفاده قرار گرفته که برای دوربین اصلی از سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین های اولترا واید و ماکرو هم به ترتیب دارای سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی هستند. بعلاوه نباید وجود سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. علاقه مندان به عکس های سلفی هم می توانند از دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته در حفره نمایشگر استفاده نمایند.

در این گوشی خبری از اندروید 12 نیست و با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 راهی بازار می گردد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است که به لطف پشتیبانی از شارژ 33 واتی، برای شارژ کردن لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانید. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به حسگر اثر انگشت قرار گرفته در لبه کناری، سنسور مادون قرمز، جک هدفون و قابلیت تشخیص چهره اشاره کنیم.

کاربران هندی برای خرید مدل پایه ردمی نوت 11SE که از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می نماید باید 170 دلار بپردازند. به نظر می رسد این گوشی صرفا محدود به بازار هند باقی می ماند و در دیگر کشورها عرضه نخواهد شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی نوت 11SE معرفی گردید؛ حذف شارژر از جعبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 11SE معرفی گردید؛ حذف شارژر از جعبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید