لغو اعزام ملی پوشان ژیمناستیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو

به گزارش وبلاگ پاییز، طبق اعلام رسمی دبیر کمیته ملی المپیک ایران برنامه اعزام ملی پوشان ژیمناستیک هنری بزرگسالان به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو لغو شد.

لغو اعزام ملی پوشان ژیمناستیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو

به گزارش وبلاگ پاییز، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اعزام ملی پوشان ژیمناستیک ایران به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو اظهار کرد: ملی پوشان ژیمناستیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو اعزام نخواهند شد و در عوض به مسابقات بعدی که در قطر برگزار می شوند خواهند رفت.

سعیدرضا کیخا و مهدی احمدکهنی دو ملی پوش ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 در استانبول در حال تمرین هستند. کیخا یکی از شانس های اصلی ایران برای المپیکی شدن است که در صورت برگزاری این مسابقات و عدم اعزام او ممکن است شانس المپیک برای او کمرنگ شود.

همچنین مسابقات باکو تا به امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو نشده و باید دید که فدراسیون جهانی ژیمناستیک در خصوص برگزاری این مسابقات چه تمهیداتی را می اندیشد.

کیخا در مسابقات ملبورن که یکی از مسابقات مهم به منظور کسب امتیازهای لازم برای کسب سهمیه المپیک بود پیروز شد در مقام دوم بایستد.

کیخا با این نتیجه و با توجه به امتیازاتی که کسب کرده است یکی از امیدهای ایران برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود. تکلیف کسب سهمیه المپیک او در 2 رویدادی که در آینده در باکو و قطر برگزار می شود مشخص خواهد شدکه بنابرگفته دبیر کمیته ملی المپیک حضور ملی پوشان در باکو لغو شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لغو اعزام ملی پوشان ژیمناستیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو اعزام ملی پوشان ژیمناستیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید