کرونا چالش جدید فدراسیون جهانی ژیمناستیک، احتمال برگزاری و از سرگیری مسابقات جام جهانی

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک می گوید که کرونا چالش جدید برای این فدراسیون بوده و تمامی کوشش ها برای از سرگیری مسابقات جهانی انجام خواهد شد.

کرونا چالش جدید فدراسیون جهانی ژیمناستیک، احتمال برگزاری و از سرگیری مسابقات جام جهانی

به گزارش وبلاگ پاییز، شیوع کرونا باعث شد بیشتر مسابقات جام جهانی و جهانی ژیمناستیک لغو گردد. حتی مسابقات باکو که نماینده ایران پیروز شده بود به فینال آن راه پیدا کند نیمه کاره ماند تا شرایط المپیکی شدن ورزشکاران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک در باره لغو بیشتر مسابقات اظهارکرد: چالش ها بخشی از یک حرفه ورزشی است. بحران بهداشتی غیرمنتظره ناشی از COVID-19 ، زندگی روزمره تعداد زیادی از ورزشکاران ما را تحت تأثیر قرار داده و ما نمی توانیم به سادگی آن را نادیده بگیریم.

او اعلام کرد: چند هفته طول کشید تا تقریباً تمام رویدادهای فدراسیون جهانی ژیمناستیک را از تقویم حذف کنیم. ما هنوز هم کوشش می کنیم تا جام های جهانی و مسابقات جهانی را از سر بگیریم که به نظر می رسد چنین کاری انجام خواهد شد. متأسفانه ما چاره ای جز لغو مسابقات نداشتیم.

رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام کرد: این تعویق و لغو مسابقات تا حدی بر شاخه های ژیمناستیک هنری ، ریتمیک و ترامپولین تأثیر می گذارد. ما باید در اجرای قوانین خود منصفانه و منسجم باشیم. بنابراین ، کمیته اجرایی FIG(فدرایسیون جهانی ژیمناستیک) معیارهایی را که ممکن است در سیستم انتخابی المپیک رعایت نگردد ، با دقت آنالیز خواهد نمود.

همچنین او گفت: در یک کنفرانس تلفنی که من در آن شرکت کردم IOC گفت که با همه فدراسیون های بین المللی کار خواهد نمود تا هر گونه سازگاری لازم و عملی را با سیستم های صلاحیت مربوطه خود برای توکیو 2020 انجام دهد. می خواهم خاطرنشان کنم که IOC کاملاً نسبت به بازی های المپیک 2020 توکیو متعهد است.

او در آخر اظهار کرد: دوره فعلی چالش برانگیز است. ورزشکاران عادت دارند چالش های جدیدی را در پیش بگیرند. در فدراسیون جهانی ژیمناستیک ما کوشش های خود را برای یاری به ورزشکاران در رسیدن به اهداف خود به عادلانه تر روش ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کرونا چالش جدید فدراسیون جهانی ژیمناستیک، احتمال برگزاری و از سرگیری مسابقات جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا چالش جدید فدراسیون جهانی ژیمناستیک، احتمال برگزاری و از سرگیری مسابقات جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید