ناگلزمان: باید پاسهای ارسالی برای مسی را قطع کنیم

به گزارش وبلاگ پاییز، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه ملاقات تیمش با پی اس جی در چمپیونزلیگ می گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم ترین تهدید برای باواریایی ها است.

ناگلزمان: باید پاسهای ارسالی برای مسی را قطع کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پاییز، بایرن مونیخ که در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد پی اس جی را در پاریس با نتیجه 1-0 شکست دهد فردا در مونیخ بازی برگشت را مقابل این تیم برگزار خواهد نمود.

یکی از تفاوت های مسابقه فردا با بازی رفت برای بایرن غیبت نیمار خواهد بود. دیروز باشگاه پی اس جی رسما بیان کرد که نیمار باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و تا خاتمه فصل دیگر قادر به حضور در میدان نخواهد بود.

اما ناگلزمان در کنفرانس خبری خود گفت نبود نیمار در بازی فردا برای تیمش آنقدر ها تاثیرگذار نیست بلکه فیکس بازی کردن امباپه تغییر مهمی نسبت به بازی رفت خواهد بود. ستاره فرانسوی در بازی رفت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. ناگلزمان بعلاوه نسبت به حضور لیونل مسی در خط حمله پی اس جی هشدار داد و گفت تیمش باید پاس های ارسالی برای ستاره آرژانتینی را قطع کند.

آرایش و ترکیب بایرن مونیخ در بازی مقابل پی اس جی

من هنوز در این باره تصمیم قطعی نگرفته ام. حدسم این است که استانیشیچ بازی کند. او از ناحیه ران پا مشکلاتی داشت، ولی توانست به تمرین ها اضافه گردد. او بازیکنی قابل اتکا است که خوب دفاع می نماید و سرعت بالایی دارد. استانیشیچ خودش را ثابت نموده و، چون بنجامین پاوارد محروم است فرصت خوبی دارد تا خودش را نشان بدهد.

تاثیر مصدومیت نیمار بر این مسابقه

این موضوع تغییر زیادی در بازی ایجاد نخواهد نمود. در بازی مقابل ما امباپه از شروع بازی می نماید و این تغییری است که نسبت به بازی مرحله رفت تاثیرگذار خواهد بود. پی اس جی با استفاده از مسی و امباپه در خط حمله استراتژی مشخصی را پیگیری خواهد نمود. ما باید جلوی پاس هایی که برای مسی ارسال می گردد را بگیریم. ولی نمی گردد جلوی همه پاس ها و حملات دفاع کرد و اینجا است که یان زومر باید نقش ویژه ای بازی کند.

شرایط سادیو مانه

سادیو هر روز بیشتر و بیشتر به ریتم سابقش نزدیک می گردد. فکر نکنم فردا از اول به میدان برود، ولی در این باره هنوز تصمیم نگرفته ایم. بازیکنانی که به عنوان تعویضی وارد زمین می شوند باید پتانسیل حرکتی تیم را افزایش بدهند و تهدید دروازه حریف را بیشتر نمایند. البته همه چیز بستگی به این دارد که در شرایط بازی به چه چیزی احتیاج داریم. مانه اگر هم از ابتدا به میدان نرود یک بازیکن تعویضی معین نماینده خواهد بود.

بایرن با 3 دفاع بازی می نماید یا 4 دفاع؟

ما مدت ها است که بین این دو سیستم در رفت و آمد هستیم. در نیمه اول این فصل مدت ها با چهار دفاع بازی کردیم. ولی فردا آماده ایم تا با گزینه های متعدد بازی کنیم. سیستم تیم در زمین مهم نیست بلکه مهم تقسیم فضا ها در میدان است. ما برای همه چیز آمادگی داریم.

شرایط آمادگی بازیکنان بایرن

همه سالم و سلامت هستند. استایشیچ در بازی مقابل اشتوتگارت کمی آسیب دیده و چوپو موتینگ سرما خورده. دیروز مجبور شدیم آن ها را از تمرین مرخص کنیم، ولی امروز همه در تمرین بودند و شرایط به نرمال برگشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ناگلزمان: باید پاسهای ارسالی برای مسی را قطع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلزمان: باید پاسهای ارسالی برای مسی را قطع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید