نتیجه نظرسنجی سونی برای برترین بازی پلی استیشن معین شد؛ بدون حضور بلادبورن!

به گزارش وبلاگ پاییز، بی توجهی پلی استیشن به درخواست های شدید هواداران برای بازسازی بازی بلادبورن یا حتی یک آپدیت نسل نهمی برای این بازی رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک شوخی شده است. چندی پیش سونی نظرسنجی جالبی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) برگزار کرد که در آن بازیکنان می توانستند برترین و محبوب ترین بازی پلی استیشن را انتخاب نمایند. نکته بامزه اینجاست که در میان بازی های این تورنمنت، خبری از بلادبورن نبود.

نتیجه نظرسنجی سونی برای برترین بازی پلی استیشن معین شد؛ بدون حضور بلادبورن!

در مرحله اول این نظرسنجی اینترنتی که در قالب یک تورنمنت برگزار گردید، بازی هایی مثل آنچارتد 4 در مقابل لست آو آس پارت 1، گاد آو وار در مقابل گرن توریسمو 7 و گوست آو سوشیما در مقابل هورایزن زیرو داون نهاده شد. نحوه این نظرسنجی به این شکل است که بازیکنان در هر مرحله به بازی موردعلاقه خود رأی می دادند و بازی برنده به مرحله بعدی صعود می کرد. اگرچه فهرست بازی های موجود در این نظرسنجی شامل بازی هایی از ژانرهای مختلف می گردد اما بعضی از بازی های مطرح پلی استیشن هم در آن حضور ندارد که شاید مهم ترین آن ها که از دید بسیاری از هواداران پنهان نماند، بازی بلادبورن ساخته استودیو فرام سافتور باشد که برای پلی استیشن 4 عرضه شده است.

این نظرسنجی از زمانی که در 11 مارس راه اندازی شد هزاران رای به دست آورده است اما پیغام های متعدد هواداران بلادبورن به خاطر غیبت این بازی نشان از عصبانی بودن آن ها دارد. یکی از بازیکنان ناراضی در یکی از کامنت های این توییت گفت: بلادبورن رو از فهرست خارج کردید چون می دونستید کل بازی های دیگه رو درو می کرد.

یکی از کاربران دیگر در نوشته ای نظر خود را نسبت به این نظرسنجی اینگونه انعکاس داد: بلادبورن. نظرسنجی را تمام کنید. حالا برید بازسازی بازی رو بسازید.

بعضی دیگر از کاربران انتقادهایی به کل انتخاب های نظرسنجی دارند و بیان می کردند که این فهرست بیش از اینکه نظرسنجی برترین بازی های پلی استیشن باشد، نظرسنجی برترین بازی های پلی استیشن 5 است که البته با وجود انتخاب ها به نظر انتقاد بیراهی هم نیست. این نظرسنجی اکنون به اتمام رسیده است و در فینال آن هم بازی گاد آو وار رگناروک توانست پیروز گردد.

فارغ از این نظرسنجی که یک اتفاق چندان مهم هم نیست، این واقعیت در نوع خود عجیب است که چرا سونی و پلی استیشن این همه بلادبورن را نادیده گرفته است. درخواست بازسازی این بازی یا عرضه آن برای کامپیوتر یکی از خواسته هایی است که بیشترین بازتاب را از سوی هواداران دارد و با توجه به موفقیت های بازی سولز لایک در سال های اخیر به نظر می رسد عرضه بازسازی این بازی برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 می تواند از نظر تجاری هم قابل تأمل باشد. با این حال، با وجود شایعه هایی که هرازچندگاهی به گوش می خورد، هنوز هیچ خبر رسمی از وجود چنین پروژه ای وجود ندارد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "نتیجه نظرسنجی سونی برای برترین بازی پلی استیشن معین شد؛ بدون حضور بلادبورن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه نظرسنجی سونی برای برترین بازی پلی استیشن معین شد؛ بدون حضور بلادبورن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید