چرا باید هر خانم یک لباس مشکی داشته باشد؟

به گزارش وبلاگ پاییز، هر زنی در کمد لباس خود به چیزی احتیاج دارد که برای هر موقعیت و پرستیژی، مناسب باشد و به طور قطع هیچ لباسی مثل یک پیراهن مشکی نمی تواند برای هر مناسبتی دست خود را بالا بگیرد.

چرا باید هر خانم یک لباس مشکی داشته باشد؟

وقتی می­ خواهید احساس مجذوب کننده بودن، آرامش یا شاید باکلاسی و شیکی داشته باشید، دوست دارید چه چیزی بر تن کنید؟ پاسخ معین است، یک پیراهن مشکی. با استفاده از این لباس می توانید بسته به روحیه، سلیقه و ترجیحات خود به هر ظاهری که می­ خواهید، برسید. در این مطلب از وبلاگ پاییز به موضوع دلایل استفاده از لباس مشکی می پردازیم.

دلایل استفاده از لباس مشکی

پیراهن مشکی، یک فوق العاده­ همه کاره

می­ دانید همواره مجبور نیستید لباس­ های تازه خریداری کنید. وقتی یک لباس مشکی در کمد خود دارید، مهم نیست چه مراسمی، برای یک رویداد حرفه­ ای، تاریخی یا مهمانی محبت آمیز، آمادگی کامل دارید. به دلیل تطبیق پذیری این رنگ، می توانید آن را در هر مناسبتی بپوشید. ناگفته نماند، شما می ­توانید پیراهن مشکی را به هر شکلی که دوست دارید مطابق با سلیقه­ خودتان استایل کنید. با چند اکسسوری متفاوت و رنگی برای دورهمی­ های محبت آمیز یا رنگ­ های نود و سفید برای مجالس رسمی­ تر. یک پیراهن مشکی هم با کتی قرمز عالی به نظر می رسد هم با یک شومیز کرم رنگ بسیار روشن.

شما را لاغرتر نشان می دهد

آیا این لباس من را چاق نشان می دهد؟ این سوال احتمالا بدترین سوال هر زن از خودش است. حقیقت این است که رنگ ­ها و چاپ­ هایی که در بازار وجود دارند اغلب شما را درشت تر از آنچه که هستید نشان می­ دهند. هر چه لباس ها روشن­ تر، طرح ­دار و دافع نور باشند به دلیل کم شدن سایه­ ها، احتمالا از آن فرمی که هستید بزرگ تر به چشم می­ آیید.

پس مشکی اینجا هم روسفید است. با یک لباس مشکی هرگز نباید نگران این موضوع باشید. این رنگ روش شگفت انگیزی دارد که شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می­ هد. بنابراین، در روزهایی که احساس می کنید چندان از ظاهر بدن خود مطمئن نیستید، پیراهن مشکی یک آیتم لازم است.

دسترسی به آن آسان است

لباس­ های رنگارنگ سخت­ ترین لباس­ ها برای ست کردن هستند. یک انتخاب اشتباه، ممکن است شما را در شرایطی قرار دهد که فکر کنید هر رنگ ساز خود را می زند و هیچ هماهنگی بین آن ها نیست. خوشبختانه، با مشکی هیچ نگرانی ای در این زمینه ندارید. اگر در ست کردن رنگ­ ها مهارت ندارید، مشکی را انتخاب کنید. در نهایت شما این آزادی را دارید که با اکسسوری های خود بازی کنید.

مشکی فارغ از سن است

آیا تا به حال لباسی پوشیده اید که باعث گردد احساس کنید 20 سال از سن واقعی اتان بزرگ تر هستید؟ این احساس زمانی اتفاق می­ ا­فتد که شما برش­ ها یا چاپ های اشتباهی را در لباستان انتخاب کنید. با یک لباس مشکی ساده این اتفاق بسیار بعید است. به دلیل تطبیق پذیری آن، می ­توانید با اکسسوری­ هایی که هوشمندانه انتخاب می ­کنید ظاهر خود را جوان ­تر یا کمی بالغ کنید. پس نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که درست زمان انتخاب پیراهن مشکی دغدغه رنگ وجود ندارد اما باید در انتخاب طرح و مدل خیلی هوشمندانه عمل کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب مواردی که اگر رعایت کنید، همواره خوشتیپ هستید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چرا باید هر خانم یک لباس مشکی داشته باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید هر خانم یک لباس مشکی داشته باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید