یک دانشمند ونکووری راهی برای چاپ خانه های سه بعدی مقرون به صرفه قیمت پیدا نموده است

به گزارش وبلاگ پاییز، همه می دانیم که در بحث خرید ملک در کانادا، تقریبا خرید هر نوع خانه ای در ونکوور غیرممکن است. با توجه به اینکه ونکوور به اسم بدترین بازار مسکن در کانادا شناخته می گردد، گرانی مسکن می تواند برای نسل نو که سعی دارند در شهر ساکن شوند، بسیار دلسرد کننده باشد. با این حال، یک دانشمند ونکووری ادعا نموده است که مشکل خانه های گران قیمت در ونکوور را با ایجاد خانه های چاپ شده سه بعدی که بسیار ارزان هستند، حل خواهد نمود.

یک دانشمند ونکووری راهی برای چاپ خانه های سه بعدی مقرون به صرفه قیمت پیدا نموده است

به نوشته وب سایت CTV News، دانشمندی به نام Paul Tinari مالک شرکت CAPRA Megalodon 3D Concrete، معنا و مفهوم دقیق خانه های چاپی سه بعدی در ونکوور را بیان کرده و نشان داده است.

چاپگر سه بعدی پیش از اضافه شدن بخش های دیگر خانه از قبیل لوله کشی و برق کشی و بخش های بیرونی، بتن را به صورت لایه لایه روی هم قرار می دهد تا اساس و فونداسیون خانه را تشکیل دهد. Tinari گفت که این خانه ها به خوبی هر چه تمام طراحی شده اند که شما نمی توانید تفاوت بین یک خانه چاپ شده سه بعدی و یک خانه معمولی را متوجه شوید.

یکی از نکات اصلی فروش این خانه ها آن است که کاملا قابل تنظیم می باشند. یعنی مشتریان می توانند به هر شکلی که می خواهند خانه خود را طراحی نمایند و چاپگر سه بعدی رویای آنها را به واقعیت تبدیل خواهد نمود.

البته نکته مهم دیگر در فروش این خانه ها، آن است که قرار شده این خانه ها بسیار ارزان باشند و بعلاوه می توانند به سرعت ساخته شوند. سرعت ساخت آنها به گونه ای است که یک خانه ییلاقی با مقدار میانه تنها در عرض 24 ساعت ساخته می شود. بعلاوه ساخت یک خانه چهار خوابه فقط 20 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

Tinari بعلاوه ابراز امیدواری کرده که فعالیت های شرکت خود را به طور کامل در اوایل ماه ژوئن، درست در شروع تابستان، اجرایی کند.

این مساله دقیقا در زمانی رخ می دهد که شرایط بازار مسکن ونکوور همچنان رو به وخامت است. وب سایت Narcity در ماه ژانویه گزارش داد که ونکوور در سال 2019 دارای یکی از بدترین بازارهای مسکن در دنیا بوده است.

برای روشن شدن شرایط، Global News هم طی هفته گذشته گفت برای خرید یک خانه در ونکوور، خریدار می بایست حداقل 205 هزار دلار برای دریافت وام مسکن اختصاص دهد. این بدان معنی است که شما بایستی در بالاترین بخش 2.5 درصدی از نردبان درآمدی قرار داشته باشد.

بنابراین، ونکووری ها می توانند به بهتر شدن شرایط امیدوار باشند. چنانچه با پروژه خانه های سه بعدی Tinari موافقت شود، امید است که از ماه جاری عملیاتی شود. وی در حال حاضر در ایالات متحده مشغول به کار است تا با چاپ خانه های سه بعدی، منطقه ها نابود شده در آتش سوزی های جنگلی را آباد نماید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "یک دانشمند ونکووری راهی برای چاپ خانه های سه بعدی مقرون به صرفه قیمت پیدا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دانشمند ونکووری راهی برای چاپ خانه های سه بعدی مقرون به صرفه قیمت پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید