کلوب بلژیک قهرمان اعلام شد

به گزارش وبلاگ پاییز، فدراسیون فوتبال بلژیک در حالی که 11 هفته از لیگ این کشور باقی مانده بود گفت لیگ بلژیک رسما نیمه تمام اعلام شده و باشگاه کلوب بروژ با اختلاف 15 امتیازی به عنوان قهرمان معرفی می گردد.

کلوب بلژیک قهرمان اعلام شد

به گزارش وبلاگ پاییز در حالی که لیگهای اروپایی در حال تدارک برای پیگیری به جامانده مسابقات خود هستند فدراسیون فوتبال بلژیک رسما کلوب را به عنوان قهرمان لیگ خود معرفی کرد. البته چندی قبل اعلام شد باشگاه کلوب بروژ به عنوان قهرمان این فصل معرفی می گردد که اگرچه این تصمیم مورد انتقاد یوفا قرار گرفته بود، اما در نهایت امروز در مجمع فدراسیون فوتبال تصویب شد.

این در حالی است که مجموعا 11 هفته از لیگ این کشور باقی مانده بود. فدراسیون فوتبال این کشور گفت لیگ بلژیک رسما نیمه تمام اعلام شده و باشگاه کلوب بروژ با اختلاف 15 امتیازی به عنوان قهرمان معرفی گشت. البته لازم به ذکر است، از مرحله اول ژوپیر لیگ بلژیک یک هفته و از مرحله پلی آف 10 هفته باقی مانده بود.

بعضی از کشورها از جمله آلمان به زودی لیگ خود را پیگیری خواهند کرد و بوندسلیگا از فردا و بدون حضور تماشاگر مسابقات خود را از سر خواهد گرفت.

  • بازتاب گسترده حضور احتمالی ویلموتس در آنتورپ

این در حالیست که در بسیاری از کشورهای صاحب فوتبال اروپا قرار است بازی ها به زودی شروع گردد و به عنوان مثال ادامه فصل بوندسلیگا از فردا کلید خواهد خورد. البته برای بعضی کشورها مانند انگلیس هنوز زمان قطعی مشخص نشده و لالیگا و سری آ نیز حدود یک ماه آینده دوباره شروع به کار خواهند کرد.

  • غیبت عجیب نام بیرانوند در لیست جابجایی بلژیک
منبع: همشهری آنلاین

به "کلوب بلژیک قهرمان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوب بلژیک قهرمان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید