کمتر تیمی توانایی شکست منچستریونایتد را دارد، هدف مشترکی با حریفمان در ملاقات فینال داریم

به گزارش وبلاگ پاییز، سرمربی تیم سویا گفت: فزونی مقابل منچستریونایتد که پس از همه گیری ویروس کرونا عملکرد فوق العاده ای داشت، کار کمتر تیمی است.

کمتر تیمی توانایی شکست منچستریونایتد را دارد، هدف مشترکی با حریفمان در ملاقات فینال داریم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ پاییز، سویا پیروز شد در ملاقات نیمه نهایی لیگ اروپا (جام یوفا) مقابل منچستریونایتد به رجحان 2 بر یک دست پیدا کند و اولین فینالیست این رقابت ها نام گرفت تا در ملاقات پایانی در انتظار مصاف با یکی از تیم های اینتر یا شاختار دونتسک باشد.

خولین لوپتگی درباره رجحان شاگردانش مقابل منچستریونایتد به وبلاگ پاییز گفت: برابر تیمی به پیروزی دست یافتیم که پس از آغاز دوباره مسابقات که بعد از همه گیری ویروس کرونا بود عملکرد بسیار خوبی ارائه نموده بود. کمتر تیمی توانایی کسب نتیجه برابر منچستریونایتد را دارد و خوشحالم که سویا توانست در این ملاقات بسیار سخت برنده گردد.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیمم زحمت زیادی کشیدند تا در ملاقاتی سخت به پیروزی دست یابند. منچستریونایتد تیمی است که از کوچک ترین فرصت نهایت استفاده را می برد. سویا به فینال صعود نموده و فرصت کوتاهی برای استراحت داریم. باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم در فینال هم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

لوپتگی در خصوص رویارویی با اینتر یا شاختار دونتسک در فینال عنوان نمود: هیچ حریفی آسان نیست و قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. باد آماده بازی با تیمی باشیم که به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند. هدف مشترکی با حریفمان در ملاقات پایانی داریم و باید برای پیروزی در این مسابقه مهم آماده شویم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "کمتر تیمی توانایی شکست منچستریونایتد را دارد، هدف مشترکی با حریفمان در ملاقات فینال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمتر تیمی توانایی شکست منچستریونایتد را دارد، هدف مشترکی با حریفمان در ملاقات فینال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید