18 نفر با گاز مونوکسید کربن در اردبیل مسموم شدند

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مسمومیت 18 نفر با گاز مونوکسید کربن در اردبیل اطلاع داد.

18 نفر با گاز مونوکسید کربن در اردبیل مسموم شدند

به گزارش ایرنا، سعید مهری اظهار کرد: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه 1402 طی تماس با مرکز اورژانس 115 اردبیل مبنی بر مسمومیت 18 نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: اقدامات درمانی برای همه افراد حادثه دیده در محل انجام یافته و مسموم شدگان جهت دریافت درمان های تکمیلی به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام (ره) اردبیل منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اضافه کرد: حال همه افرادی که دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند، مساعد است.

مهری یادآورشد: کم دقتی در استفاده از وسایل گرمایشی در مکان های سربسته و منازل مسکونی، به علت عدم رعایت هشدار های امنیتی و سهل انگاری موجب رخ دادن حوادث ناگوار می گردد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از بروز هر نوع حادثه ناگوار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شهروندان باید قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی مثل بخاری از متصل بودن صحیح دودکش بخاری به بدنه بخاری و محل خروج گاز در ساختمان اطمینان حاصل نمایند.

منبع: فرارو

به "18 نفر با گاز مونوکسید کربن در اردبیل مسموم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 نفر با گاز مونوکسید کربن در اردبیل مسموم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید