الهویی: از تساوی راضی نیستیم، داور یک عذرخواهی به ما بدهکار شد

به گزارش وبلاگ پاییز، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: پنالتی اولی که برای ذوب آهن اعلام شد و بر نتیجه بازی خیلی تأثیرگذار بود به زعم ما اشتباه بود و داور یک عذرخواهی به ما بدهکار شد.

الهویی: از تساوی راضی نیستیم، داور یک عذرخواهی به ما بدهکار شد

به گزارش وبلاگ پاییز از اصفهان ، سعید الهویی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: فکر می کنم بینندگان بازی متفاوتی نسبت به سایر بازی هایی که در لیگ برتر برگزار می گردد تماشا کردند و طرفداران فوتبال از تماشای این مسابقه لذت بردند.

وی افزود: هم تیم ما و هم ذوب آهن به خاطر موقعیت هایی که ایجاد کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم. ما خیلی بدشانس بودیم و نتوانستیم موقعیت های بسیار خوبی که به دست آوردیم را به گل تبدیل کنیم. خیلی خوش شانس بودیم که یک پنالتی حریف از دست رفت؛ هرچند که درباره پنالتی ها صحبت زیاد داریم و فکر می کنم اتفاقات داوری جای بحث و کارشناسی زیادی دارد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: پنالتی اولی که برای ذوب آهن اعلام شد و بر نتیجه بازی خیلی تأثیرگذار بود به زعم ما اشتباه بود که نسبت به اعلام آن اعتراض داشتیم. فیلم این صحنه را هم از دوربین باشگاه خودمان و هم از دوربین تلویزیونی دیدیم. متأسفانه آقای سیدعلی اشتباه کرد و نسبت به این صحنه اعتراض داشتیم.

الهویی گفت: زمانی که در زمین حریف بازی می کنید و با خلق یکی دو موقعیت در ابتدای مسابقه سوار بر بازی می شوید و در ادامه، در صحنه ای ساده داور اشتباه بزرگی انجام می دهد باعث ناراحتی و عصبانیت ما می گردد، به خصوص اینکه از ابتدای فصل تا به امروز 4 پنالتی به ضرر ما اعلام شده که تنها یکی از آنها درست بوده است. این حرف ما نیست و حرف کارشناسانی است که در دو برنامه تلویزیونی صحبت کردند. 3 پنالتی اشتباه مانند اتفاق ملاقات ما با صنعت نفت آبادان جریان بازی را معکوس می نماید و تیم را از نظر ذهنی بهم می ریزد.

وی افزود: پنالتی دوم ذوب آهن درست بود و اعتراضی به آن نداریم اما آقای سیدعلی در صحنه پنالتی اول اشتباه کرد. ایشان قبلاً یک بار به خاطر اشتباه خود عذرخواهی نموده بود و فکر می کنم یک عذرخواهی دیگر به ما بدهکار شد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعلام کرد: طبیعتاً از دست رفتن پنالتی دوم ذوب آهن به ما خیلی یاری کرد اما یادمان نرود شکل بازی که ما ارائه می دادیم آن قدر خوب بود که ما نه تنها در نیمه اول بلکه در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم و ذوب آهن که جزء تیم های خوب لیگ است را مجبور نموده بودیم که به ضدحملات دل ببندد. فکر می کنم در صحنه گل خود حدود 15 پاس داده ایم که نشان می دهد سوار بر بازی بودیم. از دست رفتن پنالتی دوم ذوب آهن قطعاً به ما یاری کرد اما کیفیت تیمی بالایی که داشتیم به ما یاری کرد تا بازی خوبی ارائه دهیم و از تساوی ناراضی هستیم.

الهویی توضیح داد: تیم گل گهر از شهری بسیار کوچک با جمعیتی 300 یا 400 هزار نفری در حال تبدیل شدن به باشگاهی نمونه در کشور است. از فدراسیون فوتبال درخواست می کنیم به تمام تیم ها به یک چشم نگاه کند و کمیته داوران عدالت را رعایت کند. افرادی که باید قضاوت عادلانه داشته باشند نباید کاری انجام دهند که برای تیم ها و مربیان این شائبه ایجاد گردد که شاید جامعه فوتبال نمی خواهد باشگاهی جدید از شهری کوچک در فوتبال ایران موقعیت خوبی پیدا کند. امیدوارم دوستان در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران یاری نمایند که فضایی عادلانه در فوتبال برای تمام باشگاه ها ایجاد گردد که شایستگی تیم ها صندلی آنها را در جدول مشخص کند و در این صورت فوتبال ما پیشرفت می نماید.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الهویی: از تساوی راضی نیستیم، داور یک عذرخواهی به ما بدهکار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: از تساوی راضی نیستیم، داور یک عذرخواهی به ما بدهکار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید