انتقاد نماینده تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، رفیعی: چرا تنیس نباید زمین داشته باشد؟

به گزارش وبلاگ پاییز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، خواستار رفع شدن مشکل به وجود آمده درباره رشته تنیس شد.

انتقاد نماینده تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، رفیعی: چرا تنیس نباید زمین داشته باشد؟

به گزارش وبلاگ پاییز، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برخورداری فدراسیون ها از زمین و مکان اختصاصی را ضرورت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست و گفت: ورزش یکی از مطالبات مهم مردم و قشر وسیعی از جامعه است و در این بین با مراجعه و گزارش هایی که دریافت کردم متوجه مشکل تنیس در عدم برخورداری از زمین و مکان اختصاصی شدم تا جایی که این فدراسیون حتی برای تیم ملی باید به زمین های باشگاه های خصوصی پناه ببرد.

نماینده مردم تهران با انتقاد از نحوه واگذاری ساز و کار اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی اسم کرد: در زمینه واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی نباید حق فدراسیون ها و هیئت های استانی نادیده گرفته گردد. به همین علت احتیاج است که با بازنگری در اجرای ماده 88، شرایطی را به وجود آوریم که مشکل فدراسیون هایی نظیر تنیس رفع گردد.

رفیعی یادآور شد: فدراسیون ها در راستای توسعه ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی وظیفه مهمی برعهده دارند و نادیده دریافت آنها ظلم آشکار به علاقمندان به این رشته است. نقد جدی به این موضوع دارم که چرا فدراسیون تنیس از برخورداری زمین و مکان اختصاصی محروم است. با این شرایط چطور باید از این فدراسیون انتظار عملکرد خوب داشت؟

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی توضیح داد: به عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نقد جدی داشته و انتظار دارم هر چه سریعتر نسبت به حل مسائل فدراسیون تنیس که دارای مکان اختصاصی حتی برای تیم ملی نیست، اقدام منطقی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد نماینده تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، رفیعی: چرا تنیس نباید زمین داشته باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، رفیعی: چرا تنیس نباید زمین داشته باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید