بازیکن تمام نشدنی ژاپنی رکورد جدیدی ثبت کرد!

به گزارش وبلاگ پاییز، کازویوشی میورا، ملی پوش سابق ژاپنی، و یکی از اسطوره های فوتبال این کشور در یک بازی رسمی در لیگ دسته چهار این کشور با 55 سال و 225 روز سن به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد تا رکورد خارق العاده ای به نام او ثبت گردد.

بازیکن تمام نشدنی ژاپنی رکورد جدیدی ثبت کرد!

میورا که در ژاپن با لقب پادشاه کازو شناخته می گردد چند ماه دیگر تولد پنجاه و شش سالگی اش را جشن می گیرد. در جریان ملاقات دو تیم سوزوکا و کریاکائو شینجوکو که در ورزشگا تازه بازسازی شده ملی توکیو برگزار گردید میورا در جریان پیروزی 1-0 تیمش، سوزوکا، به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت.

بازگشت به زمین چمن ورزشگاه ملی توکیو برای میورا اتفاقی احساسی بود. او در دوران فوتبالی طولانی خود با پیراهن تیمهای باشگاهی و تیم ملی ژاپن بارها در این زمین چمن به میدان رفته و گلزنی نموده بود.

شانزده هزار نفری که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند تنها برای تماشای حضور میورا در زمین در ورزشگاه حضور داشتند. اتفاقی که در دقیقه 76 روی داد که کینگ کازو در پنجاه و پنج سالگی وارد میدان شد.

میورا که رسما عنوان مسن ترین فوتبالیست حرفه ای جهان را در اختیار دارد می گوید میخواهد تا شصت سالگی به بازی کردن ادامه بدهد. او در سرانجام مسابقه به وبلاگ پاییز گفت: از همه طرفداران که باعث شدند در این فضای عالی به میدان بروم تشکر می کنم و احساس غرور و افتخار دارم. می خواستم این بازی بخشی از تاریخی باشد که در حال نوشتن آن هستم.

میورا در ماه ژانویه گذشته در سی و هفتمین فصل دوران فوتبالی اش به سوزوکا پیوست. او پیش از این تیم در تیم یوکوهاما بازی می کرد که در لیگ دسته برتر ژاپن، جی لیگ، حضور دارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "بازیکن تمام نشدنی ژاپنی رکورد جدیدی ثبت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تمام نشدنی ژاپنی رکورد جدیدی ثبت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید