حسن روشن: مردم ایران لایق برترین ها هستند

به گزارش وبلاگ پاییز، حسن روشن بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از شروع ساخت پروژه مسکونی 500 واحدی پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد و افتتاح این پروژه با اسم طرح ملی مسکن اقساطی را یک امید عظیم برای مردمی دانست که آرزوی خرید خانه دارند.

حسن روشن: مردم ایران لایق برترین ها هستند

مهاجم بازنشسته تیم استقلال یکی از پیشکسوتانی است که موقع شروع بازی هوادارانش نام او را صدا می زدند، همان کسی که با 18 سال سن اسم جوان ترین گلزن دربی تهران را در سال 1352 به خود اختصاص داد. حسن روشن حالا در آستانه 66 سالگی قرار داد، مسئله مسکن جوانان را یکی از عظیم ترین دغدغه های خود برای مردم می داند.

او که در مراسم افتتاحیه پروژه مسکونی 500 واحدی پرسپولیس در منطقه اسلامشهر - واوان - با دیگر پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس و استقلال مانند پرویز برومند، علی پروین و محمود خوردبین حاضر شده بود، از شروع طرح ملی مسکن اقساطی بسیار استقبال کرد و آن را قدمی عظیم در راه تحقق اهداف و ارزوهای جوانان دانست.

روشن در پاسخ به سوالی مبنی بر علت حضور در این مراسم گفت: شادمان هستم که به افتتاحیه این پروژه دعوت شدم تا بتوانم از کسانی که دنبال این مسائل و رسیدگی به مسائل مالی مردم هستند قدردانی کنم و بگویم مردم ما با ورزشکارها عجین هستند و اعتماد متقابلی بینشان وجود دارد، مردم برای ما عزیز و محترم هستند و همین افراد و عشق آنها به فوتبال باعث شد تا ماجایگاهمان را پیدا کنیم، به همین علت هم من در این جمع حاضر شدم تا به آرزو و خواسته مردم و بخصوص جوانان کشورم بها دهم.

این پیشکسوت استقلال درباره پروژه پرسپولیس گفت: من وقتی می بینم افرادی هستند که بی منت کوشش می نمایند تا همه مردم ما به یک مقدار از امکانات رفاهی بهره مند شوند به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم و متوجه می شوم که انسانیت همچنان در جامعه ما رواج دارد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: این پروژه یک موضوع حقیقی است که هدفش تحقق بخشیدن به آرزوهای افرادی است که دوست دارند صاحب مسکن شوند و امیدوارم دکتر باقرپور در راستای رسیدن به این اهدافشان پیروز باشند و بتوانند به مردم خدمت نمایند.

این پیشکسوت استقلالی درباره سازندگاه پروژه های مسکونی که در طرح مسکن اقساطی معرفی می شوند گفت: وقتی نیت افراد خیر باشد، نتیجه حاصل شده هم قطعا خوب است و من به ایده و پروژه بسیار امیدوارم تا مردمی که در منطقه ها ضعیف هستند به برترین ها دست پیدا نمایند، چون واقعا شایسته آن هستند.

حسن روشن در سرانجام گفت: اگر چیزی را بخواهیم حتما به آن می رسیم. اگر کسی خانه بخواهد، با این طرح ها محال نیست و به مردم و تمام جوانان که دنبال راه مناسبی برای خانه دار شدن هستند توصیه می کنم درباره این طرح و خرید و سرمایه گذاری در طرح مسکن اقساطی مطالعه نمایند قطعا در این اقدامات راه خانه دار شدن را پیدا می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حسن روشن: مردم ایران لایق برترین ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن روشن: مردم ایران لایق برترین ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید