دیوید بکام اشک همسرش را درآورد

به گزارش وبلاگ پاییز، دیوید بکام و همسرش، ویکتوریا زمانی با هم آشنا شدند که دیوید در منچستریونایتد بازی می کرد. سپس در سال 2003 به اسپانیا نقل مکان کردند تا دیوید در رئال مادرید بازی کند.

دیوید بکام اشک همسرش را درآورد

حرفه بکام باعث شد او و خانواده اش بعد از مادرید به آمریکا و ایتالیا (لس آنجلس گلکسی و میلان) نقل مکان نمایند تا سال 2013 که آینده ستاره انگلیسی مبهم بود و در نتیجه آن ها تصمیم گرفتند به خانه برگردند.

بکام 48 ساله فاش کرد، سپس پیشنهادی به دست او رسید که باعث شد اشک همسرش دربیاید: آن زمان اولین بار بود که ویکتوریا می توانست انتخاب کند که به کجا نقل مکان کنیم، چون قبل از آن، خانواده مجبور بود با من جابجا گردد؛ بنابراین او تصمیم گرفت به لندن برگردیم، جایی که کسب و کارش آنجا بود. در مسیر برگشت به لندن، تلفن من زنگ خورد و رئیس پاری سن ژرمن پشت خط بود. وقتی مجبور شدم ماجرا را برای ویکتوریا شرح بدهم، زیر گریه زد، چون احساس نموده بود بعد از مدت ها دوباره من را پس گرفته.

اما می دانست که به من فرصت بردن یک جام دیگر پیشنهاد شده. او زن شگفت انگیزی است. فکر نمی کنم آدم دیگری را دیده باشم که به سختی او کار کند. او نه فقط به خانواده مان بلکه به کسب و کار خودش هم متعهد است و اینکه اینقدر پیروز است به خاطر کار سخت در طول سالیان گذشته است.

بکام با پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه شد و سپس کفش ها را آویخت، اما در فوتبال ماند و سال 2019 باشگاه اینترمیامی را خرید؛ باشگاهی که سال جاری به خبرسازترین باشگاه جهان تبدیل شده و لیونل مسی را جذب نموده است.

منبع: فرارو

به "دیوید بکام اشک همسرش را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید بکام اشک همسرش را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید